×
×

از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید

  • کد نوشته: 119839
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoکمتر از دو هفته ی دیگر به اجرای کنسرت «داود آزاد» خواننده و موزیسین مطرح کشورمان باقی مانده است تا بعد از گذشت ۱۰ سال، به دیدار هواداران مشتاق خود در «تالار وحدت» تهران رفته و گلچینی از بهترین های خود را در لحظاتی خاطره انگیز با آنها به اشتراک بگذارد.
    +جزئیات کامل این کنسرت به همراه اطلاعات بلیت فروشی

    از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید
  • داود آزاد

    داود آزاد

    کمتر از دو هفته ی دیگر به اجرای کنسرت «داود آزاد» خواننده و موزیسین مطرح کشورمان باقی مانده است تا بعد از گذشت ۱۰ سال، به دیدار هواداران مشتاق خود در «تالار وحدت» تهران رفته و گلچینی از بهترین های خود را در لحظاتی خاطره انگیز با آنها به اشتراک بگذارد.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، داود آزاد به همراه جمعی از نوازندگان توانای موسیقی ایرانی، روزهای پرکاری را سپری می کنند و تمرین های مستمر خود را همچنان تا روز برگزاری کنسرت ادامه می دهند.

    در این مجموعه که ساعت ۲۱:۳۰ جمعه شب، ۲۶ شهریورماه در تالار وحدت به روی صحنه می رود، رابعه زند (قانون)، جاوید ابراهیم‌پور (نی)، ‌سیاوش ولی‌پور (قیچک)، بیتا قاسمی (قیچک‌باس)، محسن عبادتی و علیرضا مقراضی (کمانچه)، جعفر قاضی‌عسگر (کوبه‌ای) و امیر محمد نیک‌منش (کوبه‌ای) با آواز داود آزاد همراه خواهند شد و این هنرمند علاوه بر آواز، تار، تنبور و عود نیز خواهد نواخت.

    رپرتوار آماده شده برای این کنسرت شامل قطعات «بی‌نشان»، «هوالاول»، «عشق است»، «عاشقی»، «صنما»، «اثری نیست مرا»، «آن دلبر من»، «می الست»، «شیدا»، «مشق نام لیلی» و چند قطعه‌ آذری می باشد.

    شایان ذکر است که کنسرت پیش روی «داود آزاد»، توسط شرکت فرهنگی هنری «ققنوس» به تهیه کنندگی «محمد حسین توتونچیان» در «تالار وحدت» اجرا خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط آن از طریق سامانه iranconcert.om اقدام نمایند.

    در ادامه می توانید ویدیویی از تمرین استاد آزاد به همراه گروهش را (به تلاش امیر محمد نیک منش) از طریق «موسیقی ایرانیان» به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=119839
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *