×
×

پیروز بشردوست روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 119764
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • پیروز بشردوست همراه گروهش در پرفورمنس موسیقی الکترومقام، شور و هیجان موسیقی الکترونیکی را با عطر و طعم موسیقی مقامی درهم آمیخت. به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، در یکی دیگر از برنامه‌های «شب شنبه‌های حافظ» پیروز بشردوست روی صحنه آمد و گفت که این پروژه، تلاشی در راستای معرفی موسیقی مقامی به نسل […]

    پیروز بشردوست روی صحنه رفت
  • ۵۷۳۴۵۸۲۹پیروز بشردوست همراه گروهش در پرفورمنس موسیقی الکترومقام، شور و هیجان موسیقی الکترونیکی را با عطر و طعم موسیقی مقامی درهم آمیخت.

    به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، در یکی دیگر از برنامه‌های «شب شنبه‌های حافظ» پیروز بشردوست روی صحنه آمد و گفت که این پروژه، تلاشی در راستای معرفی موسیقی مقامی به نسل جوان امروز است. ما تلاش داریم در لوای موسیقی الکترونیکی، مخاطب را با ظرفیت‌های موسیقی محلی و مقامی کشور آشنا کنیم.

    او همراه امید محرم‌زاده (الکترونیک)، امیر دانایی (گیتار الکتریک) و سعید صارمی (پرکاشن) قطعاتی را از آلبوم تازه منتشرشده‌اش به نام جانان اجرا کرد که با تشویق‌ تماشاگران مورد استقبال قرار گرفت.

    سپس با حضور مسعود خادمی – نوازنده تار – قطعه تاران اجرا شد که در نوع خود خلاقانه و جالب بود.

    در قطعات انتهایی برنامه نیز محسن شریفیان – نوازنده نی‌انبان و سرپرست گروه موسیقی لیان – روی صحنه آمد و با همراهی گروه، سالن را به وجد آورد و بارها مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

    این اجرا، ششمین برنامه از مجموعه برنامه‌های «شب شنبه‌های حافظ» بود که هر هفته روزهای شنبه و در زمان تعطیلی اجراهای تئاتر در تالار حافظ و به همت بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=119764
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *