×
×

اثری از «بهداد بهرامی»

  • کد نوشته: 119618
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «نه رومنس کوتاه»، دومین آلبوم بی‌کلام «بهداد بهرامی» از طریق سایت «آی تیونز» و «آمازون» منتشر شد.
    +این آلبوم شامل نه قطعه با محوریت ساز پیانو به نوازندگی «بهداد بهرامی» می باشد

    اثری از «بهداد بهرامی»
  • photo_2016-09-03_15-15-47آلبوم موسیقی «نه رومنس کوتاه»، دومین آلبوم بی‌کلام «بهداد بهرامی» از طریق سایت «آی تیونز» و «آمازون» منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم شامل نه قطعه با محوریت ساز پیانو به نوازندگی «بهداد بهرامی» می باشد. همچنین نوازندگان برجسته‌ای مانند مازیار ظهیر الدینی (ویلن)، کریم قربانی (ویلنسل) و نیما قهرمانی (گیتار الکتریک) نیز در آن به هنرنمایی پرداخته اند. میکس و مستر آلبوم «نه رومنس کوتاه» نیز بر عهده نیما قهرمانی بوده است.

    شایان ذکر است که «نه رومنس کوتاه» در حال حاضر از طریق سایت آمازون قابل دسترسی است و به زودی در داخل ایران نیز منتشر می‌شود.

    بهداد بهرامی متولد ۱۳۶۴ و کارشناس آهنگسازی از دانشگاه هنر تهران است. موسیقی را به صورت خود‌آموز از کودکی آغاز نمود. اولین استادش شادروان نیما وارسته بود. او همچنین از محضر اساتیدی همچون «احمد پژمان»، «حمیدرضا دیبازر» و «امین هنرمند» نیز بهره برده است. او فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۰ با آهنگسازی و انتشار آلبوم پیانو سولوی «آخرین لبخند تو» به نوازندگی «رضا تاجبخش» که شامل ۱۲ قطعه در سبکهای «لایت کلاسیک»، «نیو ایج» و «جز» بود، آغاز کرد. این آلبوم کاندید بهترین آلبوم سال در رادیوی «Whisperings » شد و حالا بهرامی «نه رومنس کوتاه» را به عنوان دومین آلبوم رسمی خود به بازار موسیقی عرضه می کند.

    +دانلود قطعه رومنس شماره ۲ (رومنس بارانی) از این آلبوم

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=119618
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *