×
×

هشتم مهر ماه سال جاری و به آهنگسازی «مجید مولانیا»

  • کد نوشته: 119561
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «سور» به خوانندگی «حسام الدین سراج» خواننده مطرح موسیقی ایرانی و به آهنگسازی «مجید مولانیا» با عنوان «مثل سایه ها» طی تاریخ هشتم مهرماه در تالار اندیشه حوره هنری به روی صحنه خواهد رفت.

    +جزئیات کامل کنسرت به همراه پوستر و اطلاعات بلیت فروشی

    هشتم مهر ماه سال جاری و به آهنگسازی «مجید مولانیا»
  • photo_2016-09-04_08-38-05گروه موسیقی «سور» به خوانندگی «حسام الدین سراج» خواننده مطرح موسیقی ایرانی و به آهنگسازی «مجید مولانیا» با عنوان «مثل سایه ها» طی تاریخ هشتم مهرماه در تالار اندیشه حوره هنری به روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پس از استقبال از کنسرت ۲۵ تیر ماه گروه سور و حسام الدین سراج در تالار وحدت، کنسرت «مثل سایه ها » اینبار در تاریخ هشتم مهر ماه در تالار اندیشه حوزه هنری بر روی صحنه خواهد رفت. آهنگسازی این مجموعه بر عهده «مجید مولانیا» است که پیش از این، آلبوم «یارمست » را نیز به خوانندگی «سالار عقیلی» آهنگسازی و منتشر کرده است.

    جمشید صفرزاده (سنتور)، حمید قنبری (تنبک و سازهای کوبه ای)، علیرضا دریایی (کمانچه)، صابر سوری (عود)، امین دادوری (دف)، فرنام اسکندری (کمانچه آلتو) و مجید مولانیا (تار و سرپرست گروه) به عنوان اعضای گروه موسیقی «سور» در کنار «حسام الدین سراج» در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    شایان ذکر است که گروه موسیقی «سور» سه مجموعه به نام های «دوران عشق» به آهنگسازی جمشید صفرزاده و به خوانندگی سالار عقیلی، «در عشق زنده باید» به آهنگسازی مجید مولانیا و به خوانندگی وحید تاج و «جان سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده با تنظیم علیرضا دریایی و به خوانندگی سالار عقیلی در دست انتشار دارد که به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهند شد.

    علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس اینترنتی iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=119561
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *