×
×

از صبح نهم شهریورماه و در سراسر کشور

  • کد نوشته: 118930
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۶ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoآلبوم موسیقی «سی سالگی» تازه ترین آلبوم «احسان خواجه امیری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان منتشر شد که همزمان با پخش فیزیکی، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» نیز در دسترس مخاطبین و دوستداران این خواننده قرار گرفته است.
    +در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «سی سالگی» و جزئیات کامل این اثر را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» مشاهده نمایید

    از صبح نهم شهریورماه و در سراسر کشور
  • آلبوم «سی سالگی»

    آلبوم «سی سالگی»

    آلبوم موسیقی «سی سالگی» تازه ترین آلبوم «احسان خواجه امیری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان منتشر شد که همزمان با پخش فیزیکی، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» نیز در دسترس مخاطبین و دوستداران این خواننده قرار گرفته است.

    این اثر در سبک موسیقی پاپ، هشتمین آلبوم «احسان خواجه‌امیری» است و همچون سه آلبوم اخیر وی از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» منتشر شده و از طریق بیپ تونز و ریتمو نیز به شکل دیجیتال در دسترس مخاطبین است، آلبوم آخر خواجه امیری، «پاییز، تنهایی» نام داشت و حالا پس از گذشت یک سال و چندی، این خواننده مخاطبان خود را با «سی سالگی» غافلگیر کرده است.

    آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم «سی سالگی» را «علیرضا افکاری»، «هومن نامداری» و «اکبر شاهی» به عهده داشته‌اند و ترانه‌ها را «روزبه بمانی» و «افشین یداللهی» سروده‌اند. همکاری مجدد این هنرمند با «افشین یداللهی» به خصوص جالب توجه است، ترانه‌سرایی که پیش از این خواجه‌امیری تجربه‌های موفق و چشمگیری با او داشته است.

    شایان ذکر است که پیش از این آلبوم های «من و بابا» (۱۳۸۰)، «برای اولین بار» (۱۳۸۴)، «سلام آخر» (۱۳۸۶)، «فصل تازه» (۱۳۸۷)، «یه خاطره از فردا» (۱۳۸۹)، «عاشقانه‌ها» (۱۳۹۱) و «پاییز تنهایی» (۱۳۹۳)با صدای احسان خواجه امیری در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «سی سالگی» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این آلبوم موسیقی از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «سی سالگی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید  (بییپ تونز)

    +دموی قطعات آلبوم «سی سالگی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید  (ریتمو)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «سی سالگی» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=118930
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *