×
×

اواخر پاییز سال جاری

  • کد نوشته: 118875
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • «غلامرضا رضایی» که ماه گذشته در فرهنگسرای نیاوران به صحنه رفت، هم اکنون خود را آماده می کند تا اواخر پاییز در پنج کشور اروپایی کنسرت دهد.
    +سوئیت سمفونیک «گفت و شنید» به آهنگسازی پیمان سلطانی آماده انتشار است و در شهریورماه رونمایی خواهد شد

    اواخر پاییز سال جاری
  • غلامرضا رضایی

    غلامرضا رضایی

    «غلامرضا رضایی» که ماه گذشته در فرهنگسرای نیاوران به صحنه رفت، هم اکنون خود را آماده می کند تا اواخر پاییز در پنج کشور اروپایی کنسرت دهد.

    غلامرضا رضایی،خواننده با اعلام این خبر گفت: «به دعوت یکی از دوستان فرهنگی ام برای یک تور موسیقی در چند شهر اروپا برنامه ریزی کرده ایم. این تور از اواخر پاییز آغاز می شود و تا اویل زمستان ادامه خواهد داشت.»

    وی گفت: «این تور برای کشورهای فرانسه، آلمان، هلند، دانمارک و بلژیک در حال برنامه ریزی است که به زودی اطلاعات دقیق آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.»

    این خواننده و مدرس آواز ایرانى که چندی پیش با گروه برافشان به صحنه رفته است، درباره دیگر برنامه های خود گفت: «سوئیت سمفونیک “گفت و شنید” به آهنگسازی پیمان سلطانی آماده انتشار است و در شهریورماه رونمایی خواهد شد. همچنین پس از آن آلبوم “صبح وفا” به آهنگسازی هامان خلیلی منتشر خواهد شد.»

    رضایی درباره آلبوم “گفت و شنید” خاطرنشان کرد: «این اثر بر روی اشعار نظامى ساخته شده است. آهنگساز اثر، دوست هنرمندم پیمان سلطانى هست و کار توسط نوازندگان ارکستر سمفونی ارمنستان اجرا شده است. شعر ها توسط هنرمند ارجمند یارتا یاران دکلمه شده است. یکى از ویژگیهای اثر اینکه در بخش آوازی خواننده توانا دکتر سعید ادیب هم با من همراهى می کنند و این همراهى از نظر تکنیکى یک اتفاق خاص هست. چرا که هردوی ما در عین داشتن دو شیوه متفاوت آوازی ، توانستیم این دو شیوه رابه درستى بیامیزیم.»

    غلامرضا رضایی دانش آموخته مکتب آوازی محمدرضا شجریان است است و در پرونده هنری خود آلبوم آسمانه به آهنگسازی مجید درخشانی و آلبوم اوسنه به آهنگسازی مزدا انصاری را دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=118875
       
    برچسب ها غلامرضا رضایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *