×
×

کار روی آلبوم جدید با یک نگاه جدید

  • کد نوشته: 118733
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۷ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • سرپرست گروه موسیقی «کامنت» با اشاره به جدیدترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی از تولید و ضبط آلبوم جدید و برنامه ریزی برای کنسرت های پاییزی سخن گفت. در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های گروه موسیقی «کامنت» بیان کرد: هم‌اکنون مشغول کار روی تازه‌ترین آلبوم گروه بعد از اثر «از دست رفته» هستیم و تمام تلاش خود را […]

    کار روی آلبوم جدید با یک نگاه جدید
  • کنسرت گروه‌ موسیقی «کامنت»

    کنسرت گروه‌ موسیقی «کامنت»

    سرپرست گروه موسیقی «کامنت» با اشاره به جدیدترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی از تولید و ضبط آلبوم جدید و برنامه ریزی برای کنسرت های پاییزی سخن گفت.

    در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های گروه موسیقی «کامنت» بیان کرد: هم‌اکنون مشغول کار روی تازه‌ترین آلبوم گروه بعد از اثر «از دست رفته» هستیم و تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا در تنظیم ها و آهنگسازی کارهای متفاوتی انجام دهیم. البته اگر وقت اجازه بدهد تمایل داریم در همین تنظیم‌ها ارکستر زهی را اضافه کنیم که در صورت فرصت قطعا این فضا را نیز تجربه خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: صحبت هایی برای برگزاری چند کنسرت در تهران و شهرستان ها انجام گرفته که هنوز تاریخ و مکان دقیق آن مشخص نیست اما با توجه به تراکم برنامه های گروه فکر نمی‌کنم قبل از ماه محرم و صفر برنامه ای داشته باشیم. البته به طور حتم طی ماه های آینده مجموعه کنسرت های پاییزی را برگزار می کنیم که اطلاعات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

    این نوازنده با اشاره به استقبالی که از اجراهای زنده گروه «کامنت» در ماه‌های گذشته انجام گرفته است، توضیح داد: «کامنت» از جمله گروه هایی است که طی سال های گذشته تلاش زیادی برای رسیدن به موقعیتی مناسب در موسیقی کشور انجام داده و نمی توان گفت که ما از جمله مجموعه‌هایی هستیم که فقط در عرض چند ماه به توفیقاتی دست پیدا کرده ایم. ما نهایت تلاش خود را انجام داده ایم که با حفظ استانداردهای موسیقی مخاطبان خود را راضی نگه داریم زیرا مهم ترین رکن باقی ماندن یک گروه در جریان فعالیت های موسیقایی کشور رعایت کامل استانداردهای فنی است.

    رمضان در پاسخ به اینکه چرا گروه «کامنت» مانند تعداد دیگری از گروه های موسیقی حضوری در عرصه تصویر از جمله سینما ندارد، گفت: همانطور که می دانید سیستم سینما در ایران یک سیستم بسیار پچیده است بنابراین حضور در چنین فضایی مستلزم شناخت بیشتر سینماگران از گروه و فعالیت های ماست که چندان با فعالیت های ما آشنا نیستند، ما هم این امید را داریم تا با فعالیت های بیشتر گروه بتوانیم حضور در فضای سینما را هم تجربه کنیم.

    گروه موسیقی «کامنت» از جمله گروه‌های فعال موسیقی کشورمان است که بعد از دریافت مجوز فعالیت از دفتر موسیقی بعد از مدت ها آلبوم «رفته از دست» را منتشر کرد. در این گروه  کیان پورتراب خواننده و ترانه سرا، نیما رمضان گیتار الکتریک، بردیا امیری درامز، اشکان آبرون کیبورد و آرین کشیشی گیتار باس به عنوان گروه اجرایی حضور دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=118733
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *