×
×

«مهدی یراحی» مهمان «خندوانه» شد

  • کد نوشته: 118467
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۵ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo
    مهدی یراحی در برنامه «خندوانه» برای نخستین بار از اتفاقی گفت که موجب شده بود چند ماهی توان خواندن نداشته باشد.
    +اگر در جنوب ایران می‌ماندم ترانه‌های شادتری می‌خواندم

    «مهدی یراحی» مهمان «خندوانه» شد
  • مهدی یراحی در خندوانه

    مهدی یراحی در خندوانه

    مهدی یراحی در برنامه «خندوانه» برای نخستین بار از اتفاقی گفت که موجب شده بود چند ماهی توان خواندن نداشته باشد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، یراحی خواننده موسیقی پاپ، پنجشنبه شب چهارم شهریور ماه مهمان برنامه «خندوانه» بود. او در ابتدای این برنامه با اشاره به اینکه جنوبی هست و مهمان‌نواز گفت: «ما جنوبی‌ها بدون مهمان می‌میریم، دلمان می‌گیرد و غمگین می‌شویم.» او با تاکید به اینکه اهوازی‌ها مردمان شادی هستند،‌ گفت شاید اگر در جنوب ایران می‌ماند ترانه‌های شادتری می‌خواند.

    او درباره عجیب‌ترین شرایطی که ترانه خوانده چنین گفت: «سنم خیلی کم بود، در راه شمال بودیم که روی سقف ماشین نشستم و با گیتار شروع به خواندن کردم.»

    این خواننده موسیقی پاپ در ادامه از ماجرای بیماری خود در سال ۱۳۹۳ گفت و یادآور شد برای اولین بار این نکته را در جایی مطرح می‌کند. او گفت: «بدترین اتفاقی که می‌شد برای یک خواننده بیفتد در سال ۱۳۹۳ برای من افتاد. مهر ۱۳۹۳ بود زمانی که مرتضی پاشایی فوت شده بود و مدتی حس می‌کردم صدایم خشی دارد. اول جدی نگرفتم و دکتر گفت چیزی نیست و یک هفته بعد خوب می‌شوی که نشدم.»

    او چنین ادامه داد: «به دنبال راه حل بودم که دوستی تئاتری‌، دکتر خوبی را به من معرفی کرد و دکتر بعد از معاینه گفت دچار عارضه پلیپ حنجره شده‌ام. دکتر می‌گفت یک سال نباید بخوانم. اما من باید آلبوم را ضبط می‌کردم و این برایم خیلی سخت بود.»

    یراحی گفت: «طبق گفته دکتر چهار روز حرف نزدم و دو ماه درمان را گذراندم تا اینکه بالاخره مشکل برطرف شد. دلیل این مشکل هم از آنجا بود که من قبل از خواندن صدایم را گرم نمی‌کردم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=118467
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *