×
×

گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «بهنام صفوی»

  • کد نوشته: 117661
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۹ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

  • تازه‌ترین کنسرت «بهنام صفوی» با عنوان «کنسرت عشق»، شامگاه چهارشنبه ۲۷ مردادماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای دومین بار قطعات آلبوم «معجزه» را برای دوستدارانش اجرا کرد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «بهنام صفوی» را مشاهده نمایید

    گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «بهنام صفوی»
  • کنسرت بهنام صفوی

    کنسرت بهنام صفوی

    تازه‌ترین کنسرت «بهنام صفوی» با عنوان «کنسرت عشق»، شامگاه چهارشنبه ۲۷ مردادماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای دومین بار قطعات آلبوم «معجزه» را برای دوستدارانش اجرا کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بهنام صفوی در این کنسرت با قطعاتی چون وقت عشق، دنیامو عوض کن، عشق بی نظیر، کافیه، شوخی ندارم، معجزه، حیف، آرامش، چقدر خوبه، عشق من باش، بی‌قرار، زیر یک سقف، فوق‌العاده، خدا، بگو آره و تمنا به دیدار دوستدارانش رفت.

    ارشاد شالپوش (عود)، مرسل وطنی (ساکسیفون و کلارینت)، امیرعلی ماسوریان (گیتار باس)، بهنام کریمی (ویولن)، حسین نظری (کیبورد)، طارق طریقت (پرکاشن)، مازیار عالمی (درامز)، نریمان معصوم آبادی (گیتار الکتریک) و دانیال طهماسبی (گیتار آکوستیک) به عنوان نوازنده در کنار بهنام صفوی به روی صحنه رفتند.

    هنرمندانی چون محمد کاظمی، حمیدرضا خجندی، سینا شعبانخانی، کامبیز طاهری، دکتر محمد برهانیان، محمدرضا خانزاده و صادق نورانی از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

     

    https://musiceiranian.ir/?p=117661
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *