×
×

مدیرعامل تعاونی مسکن خانه موسیقی

  • کد نوشته: 1175
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • مدیرعامل تعاونی مسکن خانه موسیقی گفت: مشکلات و موانع ساخت و ساز مسکن برای اعضای خانه موسیقی با مشارکت و مساعدت شهرداری حل و فصل می شود. نصرالله ناصح پور، مدیر عامل تعاونی مسکن خانه موسیقی با بیان این مطلب افزود: برای حل مشکل مسکن اعضا، باید در ابتدا مشکل انتخاب و ابتیاع زمین بررسی […]

  • مدیرعامل تعاونی مسکن خانه موسیقی گفت: مشکلات و موانع ساخت و ساز مسکن برای اعضای خانه موسیقی با مشارکت و مساعدت شهرداری حل و فصل می شود.
    نصرالله ناصح پور، مدیر عامل تعاونی مسکن خانه موسیقی با بیان این مطلب افزود: برای حل مشکل مسکن اعضا، باید در ابتدا مشکل انتخاب و ابتیاع زمین بررسی و حل شود.
    وی با توجه به نقش شهرداری در رفع مساله زمین در ادامه گفت: در جلسه روز ۱۲ اردیبهشت هیات مدیره تعاونی مسکن مقرر شد هیاتی متشکل از من و آقای مهندس میرلو و چند تن دیگر از اعضا با شهرداری و شورای شهر تهران وارد مذاکره شویم تا مشکل زمین مرتفع شود.
    وی در مورد انتظارات تعاونی مسکن از شهرداری تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرداری هم زمین و هم جواز ساخت و ساز را در دست دارد، ما انتظار داریم در این مذاکرات به نفع خانه موسیقی امتیازاتی به ما بدهد.
    این خواننده آواز ایرانی و عضو هیات مدیره خانه موسیقی در مورد اقدامات انجام شده توسط تعاونی مسکن گفت: پیش از شروع سال ۸۹ تعدادی فرم برای ۱۷۹ نفر از اعضا فرستاده شد که تا امروز کمتر از ۶۰ فرم تکمیل و به تعاونی تحویل شده است.
    ناصح پور در مورد ماهیت فرمهای فرستاده شده برای اعضا گفت: این فرمها شامل اطلاعات شخصی اعضا و همچنین میزان توان پرداخت اقساط آنها است که پس از دریافت فرمها، هیات مدیره می تواند بر اساس همین اطلاعات تصمیم گیری نهایی کند.
    خانه موسیقی اصلی ترین صنف موسیقی در کشور است و در زمینه حل مشکلات معیشتی و صنفی موسیقی دانان و اعضای خود فعالیت می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=1175
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *