×
×

برای پاسداشت شهدای مدافع حرم

  • کد نوشته: 117224
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • خواننده «ممد نبودی» و «غریبانه» جدیدترین اثر خود را که پاسداشتی برای شهدای مدافع حرم است پس از حدود هشت سال منتشر می‌کند. غلام کویتی پور که چندین نسل با صدای این هنرمند خاطره دارند، پس از سال‌ها سکوت بار دیگر به عرصه بازگشته و این بار اثری را در گرامیداشت مدافعان حرم تولید و […]

    برای پاسداشت شهدای مدافع حرم
  • نشست کویتی پور

    غلام کویتی پور

    خواننده «ممد نبودی» و «غریبانه» جدیدترین اثر خود را که پاسداشتی برای شهدای مدافع حرم است پس از حدود هشت سال منتشر می‌کند.

    غلام کویتی پور که چندین نسل با صدای این هنرمند خاطره دارند، پس از سال‌ها سکوت بار دیگر به عرصه بازگشته و این بار اثری را در گرامیداشت مدافعان حرم تولید و خوانده است که به زودی منتشر خواهد شد.

    این تک قطعه که قرار است موزیک ویدیوی آن نیز تولید شود، «حریم» نام دارد و شعر آن از سروده های علیرضا آذر است. بهنام صبوحی نیز آهنگسازی آن را انجام داده که با صدای غلام کویتی پور و دکلمه محمود سراجی منتشر خواهد شد.

    غلام کویتی پور در آستانه انتشار این تک قطعه، در توضیح دلایل تولید و انتشار این اثر گفت: شهدای مدافع حرم از شهدای دفاع مقدس مظلومترند و با این قطعه خواستم دینم را هر چند کوچک به ساحت ایثار و مردانگی این عزیزان ادا کنم.

    کویتی پور بیان کرد: این اثر را نه یک گام که یک همنوایی و همدلی می دانم با ایثارگرانی که با ایمان راسخ دینی و مواج در غیرت انسانی، برای حفظ ارزش های بشری با هجرت به سوی مبارزه تا محو نمودن کفر و نفاق دست از ستیز نمی کشند.

    این اثر به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی «دلصدا» و تحت امتیاز موسسه «سراج» به زودی منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=117224
       
    برچسب ها غلام کویتی پور

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *