×
×

۱۸ مرداد ماه سال جاری

  • کد نوشته: 116400
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • محمد علیزاده در قالب تور کنسرت تابستانی خود، ۱۸ مرداد ماه جاری در یک روز در سه سانس مختلف در سالن اریکه آریایی شهر آمل در استان مازندران روی صحنه می‌رود.
    +علیزاده در کنسرت بندرعباس خود با یادی از ناصر عبدالهی گفت: بندرعباس مهد ‌موسیقی کشور است

    ۱۸ مرداد ماه سال جاری
  • کنسرت محمد علیزاده

    کنسرت محمد علیزاده

    محمد علیزاده در قالب تور کنسرت تابستانی خود، ۱۸ مرداد ماه جاری در یک روز در سه سانس مختلف در سالن اریکه آریایی شهر آمل در استان مازندران روی صحنه می‌رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محمد علیزاده خواننده سرشناس و پرکار موسیقی پاپ و گروه ارکسترش به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی در قالب تور کنسرت تابستانی خود ۱۸ مرداد ماه جاری در یک روز در سه سانس مختلف؛ ۳ بعدازظهر، ۶:۳۰ بعدازظهر و ۹ شب در سالن اریکه آریایی شهر آمل در استان مازندران به اجرای برنامه می‌پردازد و با خواندن قطعات محبوب و عاشقانه با هوادارانش خاطره‌بازی می‌کند.

    محمد علیزاده که بلیت‌های کنسرت شهر آملش به طور کامل به فروش رفته و تمام شده بود؛ در این کنسرت ها ترانه‌های محبوب و پرطرفداری از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز»، تک آهنگ‌ها و تیتراژ سریال‌هایی که خوانده است از جمله؛ سریال «برادر» را اجرا خواهد کرد.

    اسامی قطعه‌های اجرا شده در این کنسرت تابستانه علیزاده عبارتند از: خیلی برام عزیز خاطرت، زخم، جز تو، بی تو آینده، هواتو کردم، احساس، برادر، فکرش هم نکن، غم دنیاس، کجا میری، سرزنش، بی‌حوصله، تولد، حس آرامش، اشتباه، دل بی تو غم زده، همینکه هست و برگرد.

    محمد علیزاده در آخرین کنسرتش در سه سانس مختلف در روزهای ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه جاری در تالار آوینی بندرعباس به اجرای برنامه پرداخت که مورد استقبال علاقمندان به موسیقی پاپ قرار گرفت. این خواننده موفق پاپ در این کنسرتها قطعات؛ بی تو آینده، هواتو کردم، احساس، کجا میری، برادر، بی‌حوصله، فکرشم نکن، ریمیکس (عزیزم، اشتباه، غم دنیا)، خیلی خوشحالم و خستم، برگرد، همینه که هست، حس آرامش، جز ‌تو را برای هواداران خود اجرا کرد.

    محمد علیزاده در این کنسرت، از ناصر عبدالهی اسطوره موسیقی جنوب یاد کرد و در سخنان کوتاهی گفت: «بندرعباس مهد ‌موسیقی کشور است، نوازندگان بسیار خوبی دارد و مردم این شهر، یکی از بهترین شنوندگان موسیقی کشور هستند.»

    محمد علیزاده همچنین در ادامه تور کنسرت تابستانی خود، در ساعت ۹:۳۰ شب سه‌شنبه ۱۹ مرداد ماه جاری در سالن ورزشی امام رضا (ع) در شهر تنکابن در استان مازندران روی صحنه می‌رود و به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=116400
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *