×
×

نقطه آغاز تور کنسرت خواجه امیری اصفهان است

  • کد نوشته: 11572
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام خرداد ۱۳۹۰
  • ۰
  • در پی اجرای کنسرت احسان خواجه امیری در اصفهان، تهیه‌کننده این کنسرت گفت: قرار است تور کنسرت‌های خواجه امیری در اروپا و امریکا ادامه یابد. رضا فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه اصفهان، با اشاره به این که نقطه آغاز تور کنسرت خواجه امیری،اصفهان است و پس از آن،بدون اجرا در شهرهای دیگر ایران،این […]

  • در پی اجرای کنسرت احسان خواجه امیری در اصفهان، تهیه‌کننده این کنسرت گفت: قرار است تور کنسرت‌های خواجه امیری در اروپا و امریکا ادامه یابد.

    رضا فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه اصفهان، با اشاره به این که نقطه آغاز تور کنسرت خواجه امیری،اصفهان است و پس از آن،بدون اجرا در شهرهای دیگر ایران،این تور در حداقل ۷ کشور قاره های اروپا و امریکا ادامه می یابد،اظهار کرد: در این کنسرت قطعه‌های آخرین آلبوم وی به نام «یک خاطره از فردا»،آهنگ‌های به یادماندنی او از سایر آلبوم ها و آهنگ های تیتراژ برخی سریال های تلویزیونی با صدای وی اجرا خواهد شد.

    وی با بیان این که در این کنسرت برخی هنرمندان سینما و تلویزیون حضور دارند،افزود: این کنسرت در دو روز ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه به ترتیب در روز اول ساعت ۲۱تا ۲۳و در روز دوم در ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می‌شود و در صورت استقبال امکان برگزاری سانس دوم در شب دوم هم فراهم خواهد شد.

    فروزنده با اشاره به این که بلیت های این برنامه توسط شش مرکز و به قیمت های ۲۵،۳۰ و ۳۵ هزار تومان فروخته می‌شود،بیان کرد: این کنسرت به همت موسسه خانواده جوان و موسسه چکاوک زنده رود اسپادانا در تالار رودکی اصفهان برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=11572
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *