×
×

از صبح سه شنبه ۱۲ مردادماه

  • کد نوشته: 115662
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۲ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoآلبوم موسیقی «منشور» سومین اثر رسمی «کاوه یغمایی» پس از گذشت ۹ سال از انتشار دومین اثر رسمی این خواننده، از صبح امروز سه شنبه ۱۲ مردادماه در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی شد که همزمان با پخش فیزیکی، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» نیز در دسترس مخاطبین و دوستداران این خواننده قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «منشور» را در ادامه ببینید
    +کاوه یغمایی: طی تاریخ ۹ و ۱۰ شهریورماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به روی صحنه خواهم رفت

    از صبح سه شنبه ۱۲ مردادماه
  • کاور آلبوم موسیقی «منشور»

    کاور آلبوم موسیقی «منشور»

    آلبوم موسیقی «منشور» سومین اثر رسمی «کاوه یغمایی» پس از گذشت ۹ سال از انتشار دومین اثر رسمی این خواننده، از صبح امروز سه شنبه ۱۲ مردادماه در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی شد که همزمان با پخش فیزیکی، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» نیز در دسترس مخاطبین و دوستداران این خواننده قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «منشور» شامل ۹ قطعه در سبک راک و پاپ راک است و در بخش خوانندگی «دیوید استیل»، «ساتگین یغمایی» و «نیلوفر فرزندشاد» به عنوان همخوان با «کاوه یغمایی» همکاری کرده اند. ناگفته نماند در این اثر «دنیل ادیر» درامز نواخته، «دیوید اسپایدل» گیتار باس و «برایان پولسن» گیتار الکتریک را به نوا درآورده اند. «کاوه یغمایی» هم خود به جز خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک و کیبورد هم نواخته است.

    ساخت این آلبوم چندین سال زمان برده و کار آهنگسازی همه قطعات برعهده «کاوه یغمایی» بوده، همچنین ضبط قطعات در کشور «کانادا» با همکاری اعضای گروه مشهور «نیکل بک» انجام شده است، اشعار این آلبوم نیز از سروده های «روزبه بمانی»، «حسین غیاثی»، «میثم یوسفی» و «نیلوفر فرزندشاد» هستند.

    همچنین «کاوه یغمایی» خبر از برگزاری کنسرت خود در ایران پس از انتظارهای فراوان داد و گفت: «طی تاریخ ۹ و ۱۰ شهریورماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به روی صحنه خواهم رفت و به اجرای قطعاتی از آلبوم های گذشته و اثر جدیدم «منشور» می پردازیم.»

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «منشور» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این آلبوم موسیقی از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «منشور» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید  (بییپ تونز)

    +دموی قطعات آلبوم «منشور» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید  (ریتمو)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «منشور» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=115662
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *