×
×

توسط شرکت «ترانه شرقی»

  • کد نوشته: 115588
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «کافه‌های رمانتیک» دومین آلبوم رسمی «هومن سزاوار» توسط شرکت «ترانه شرقی» به مدیریت محسن رجب‌پور و پخش «هنر اول» منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «کافه‌های رمانتیک» را در ادامه ببینید

    توسط شرکت «ترانه شرقی»
  • آلبوم  کافه‌های رمانتیک

    آلبوم کافه‌های رمانتیک

    آلبوم «کافه‌های رمانتیک» دومین آلبوم رسمی «هومن سزاوار» توسط شرکت «ترانه شرقی» به مدیریت محسن رجب‌پور و پخش «هنر اول» منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزراش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «کافه‌های رمانتیک» ۹ قطعه دارد و معصومه اکبری، لیلا عنایتی، فاطمه هاشم زاده، پوریا ربیعی، مرتضی طاهری به ‌عنوان ترانه‌سرا، هومن سزاوار و محمدرضا رهنما به‌ عنوان آهنگساز و همچنین کوشان حداد، انوشیروان تقوی، فیروز ویسانلو و محمدرضا رهنما به‌ عنوان تنظیم‌کننده در آن حضور دارند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «کافه‌های رمانتیک» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «کافه‌های رمانتیک» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «کافه‌های رمانتیک» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=115588
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *