×
×

این اثر را قانونی از «بییپ تونز» آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 115584
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «همه میدونن» به خوانندگی «افشین آذر» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «همه میدونن» را در ادامه ببینید

    این اثر را قانونی از «بییپ تونز» آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • آلبوم موسیقی «همه میدونن»

    آلبوم موسیقی «همه میدونن»

    آلبوم موسیقی «همه میدونن» به خوانندگی «افشین آذر» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم در فضای موسیقی پاپ با ملودی‌هایی گیرا و تا حدودی آشنا تولید شده و فضای کلی آثار به موسیقی الکترونیک به خصوص هاوس نزدیک است.

    آهنگسازی این اثر را «افشین آذر»، «شروین مهاجر» و «احسان جوادی» بر عهده داشتند. تنظیم این آلبوم را «حامد همتی»، «افشین آذری»، «مهدی مرادی»، «مراد قوچانوند» و «مجید الماسی» انجام داده اند و «پیام طونی»، «افشین آذری»، «سعید فرازمند»، «مجتبی تقی پور»، «هادی جداری» و «مسعود نوروزی» اسامی نوازندگانی هستند که در آلبوم «همه میدونن» حضور داشتند. ناگفته نماند که «روح الله همتی»، «افشین آذری» و «مجتبی شریف» سرایش ترانه های این آلبوم را انجام داده اند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «همه میدونن» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «همه میدونن» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «همه میدونن» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=115584
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *