×
×

واکنش افتخاری به روجلد همشهری جوان

  • کد نوشته: 1154
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • افتخاری در پاسخ به اقدام  مجله همشهری جوان در چاپ کاریکاتور منتسب به ایشان در سایت رسمی خودشان بیان داشتند: یک عده ای بی غم دور هم جمع شدند و این مجله را ساختند و هر چه می خواهند از طریق مکتوبات و کاریکاتورها به من و امثال من نسبت می دهند. آخر انها تحت […]

  • افتخاری در پاسخ به اقدام  مجله همشهری جوان در چاپ کاریکاتور منتسب به ایشان در سایت رسمی خودشان بیان داشتند:

    یک عده ای بی غم دور هم جمع شدند و این مجله را ساختند و هر چه می خواهند از طریق مکتوبات و کاریکاتورها به من و امثال من نسبت می دهند. آخر انها تحت چه قواعدی این شوخی ها را می کنند من خوشم نمی اید که یک عده جوان بر من لباس امریکایی و شعبده بازی می پوشانند مگر من شعبده باز هستم ؟
    شما چرا احترام سرتان نمی شود ؟ چرا باید بنده ای که یک عمر در موسیقی بوده ام را به سخره بگیرید؟ مسئولین مجله همشهری جوان!! من نمی خواهم شما و امثال شما که از موسیقی چیزی نمی دانید کار مرا محک بزنید .شما برای فروش مجله خودتان چرا با ابروی من بازی می کنید .
    من اگر در زمان رسول خدا بودم ،شکایت پیش رسول خدا می بردم.من بیماردار هستم و من برای دل تمامی بیمارانی که با من تماس دارند و انها مرا تشویق می کنند میخوانم ،نه برای دل عده ای بی غم. اگر کسی با من شوخی کرد اول به خدا و بعد به دل آن بیماران  واگذار می کنم.
    اگر خداوند به من صدایی داده خودش می داند چکار کند و من نمیخواهم مانند عده ای هاها کنم. من نمیخواهم تحت چارچوب و قواعد موسیقی که عده ای برای خودشان و دیگران تنظیم کردند بمانم.من به موسیقی سنتی اصیل ایرانی بدهکار نیستم من به احساس مردم و خودم بدهکارم.
    در اینجا جایی دارد به  اقای عندلیبی نصیحتی کنم . آقای عندلیبی شما تحت چه عنوان و ملاکی اسم آلبوم را “گرفتار” گذاشته اید. چه کسی با خودش “گرفتار” به خانه می برد؟ انتخاب نام آلبوم بدون هماهنگی من بوده و می خواهم نام آن عوض شود . حتی تصاویری که از من روی آلبوم هست با موبایل گرفته شده و حرفه ای نیست اخر چرا بدون هماهنگی با من البوم را با این وضعیت روانه بازار کردید آقای عندلیبی من نمی خواهم خیلی از مسائل را بازگو کنم اما این را بدانید موسیقی حرمت دارد.
    این راهش نیست که شما اثار تکراری اینجانب که قبلا سه بار خودتان به بازار ارائه کرده اید ، با آثار جدیدم در یک البوم به مردم ارائه کنید .مردم چرا باید برای اجراهای تکراری چند بار پول بدهند؟ این راهش نیست.
    شما که خودتان در مجله همشهری جوان گفته اید که از پول خوشم نمی اید پس چرا آلبوم را هشت هزار تومان می فروشید ؟  اینکارتان درست نیست و من خیلی از اینکارتان ناراحتم.
    من از شما می خواهم تصانیف کهنه را جدا کرده و تصانیف جدید را با قیمت و نام مناسب به پیشگاه مردم عزیزمان تقدیم کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=1154
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *