×
×

در «دوباره گوش کن» شبکه نسیم عنوان شد:

  • کد نوشته: 115384
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • براساس نتایج نظرسنجی مردمی برنامه «دوباره گوش کن»، قطعه آهنگ «سرگشته» حسین کشتکار و آهنگ «حس غرییب» علی لهراسبی به ترتیب بیشترین رای نظرسنجی برترین اثر موسیقی در وصف امام زمان(عج) را به خود اختصاص دادند.
    +«سرگشته» کشتکار برترین اثر موسیقایی انتظار

    در «دوباره گوش کن» شبکه نسیم عنوان شد:
  • dobarehgoshkonبراساس نتایج نظرسنجی مردمی برنامه «دوباره گوش کن»، قطعه آهنگ «سرگشته» حسین کشتکار و آهنگ «حس غرییب» علی لهراسبی به ترتیب بیشترین رای نظرسنجی برترین اثر موسیقی در وصف امام زمان(عج) را به خود اختصاص دادند.

    به گزارش روابط عمومی برنامه «دوباره گوش کن»، برنامه دوباره گوش کن در دهمین قسمت خود با اعلام نتایج نظرسنجی مردمی ماندگارترین اثر موسیقی انتظار و همچنین گفتگو با سجاد چوگان باز خواننده جوان موسیقی پاپ که به ۳ زبان زنده دنیا خوانندگی می‌کند، روی آنتن شبکه نسیم رفت.

    در این برنامه نتایج نظرسنجی ماندگارترین اثر موسیقی در وصف حضرت ولی عصر(عج)پس از چند روز رقابت به شرح زیر اعلام شد:

    رتبه_۱ : “سرگشته “/ حسین کشتکار با ۴۰٫۰۱%

    رتبه_۲ : “حس_غریب”/علی لهراسبی با ۳۹٫۰۵%

    رتبه_۳ : “ستاره پوش”/ سعید شهروز با ۱۰٫۴۱%

    رتبه_۴ : “جمعه”/ شهاب رمضان با ۵٫۴۲%

    رتبه_۵ : “آخرین منجی”/ خشایار اعتمادی با ۵٫۱۱%

    چوگان باز در این برنامه گفت: من تاکنون ۸ قطعه آهنگ تولید کرده ام که ترانه سرایی و آهنگسازی اغلب این آثار را خودم انجام داده ام و در بیشتر این آثار به ۳ زبان فارسی، انگلیسی و عربی خوانده ام.

    وی ادامه داد: تاکنون آثارم در مضامین مختلف بوده است، اما آثاری که با موضوع مقاومت اسلامی را تولید کرده ام بیشتر از سایر آثا م دیده شده است.

    ایشان در ادامه به اجرای برنامه در کشوهری سوریه، لبنان و عراق اشاره کرد و گفت: بخشی از شیرین ترین لحظات زندگی من اجرا زنده در میان جنگ زده های سوری، لبنانی و عراقی بوده است که پس از این اجراها، کودکان جنگ زده با اهدای نقاشی های خود، بهترین هدیه های زندگی من را رقم زده‌اند.

    این خواننده در پایان در خصوص اینکه چقدر از موسیقی درآمد داشته است، گفت: از آنجا تمامی آثاری که تولید کرده ام بر اساس اعتقاد و علاقه شخصی بوده خیلی به مسائل مادی توجه نکردم و به خاطر همین هم تاکنون تنها یک میلیون تومان از موسیقی درآمد داشته ام که این مبلغ با توجه به وقت و انرژی که طی این سالها برای موسیقی گداشته ام، مسلما ناچیز است.

    برنامه موسیقایی دوباره گوش کن، ساعت ۲۲ روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=115384
       
    برچسب ها دوباره گوش کن

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *