×
×

سری جدید کنسرت «محمد علیزاده» به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 115240
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۷ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

  • سری جدید کنسرت «محمد علیزاده» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و با استقبال علاقمندان به موسیقی
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» و «منصور جهانی» از متن و حاشیه کنسرت «محمد علیزاده» را مشاهده نمایید

    سری جدید کنسرت «محمد علیزاده» به روی صحنه رفت
  • کنسرت محمد علیزاده

    کنسرت محمد علیزاده

    سری جدید کنسرت «محمد علیزاده» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و با استقبال علاقمندان به موسیقی پاپ مواجه شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نخستین روز از سری جدید کنسرت «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ و گروه ارکسترش به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» و مؤسسه پخش «هنر شهر»؛ شب سه‌شنبه ۵ مرداد ماه جاری در دو سانس مختلف ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، ناگفته نماند در سانس دوم این کنسرت «اسدالله یکتا» و «رز رضوی» از بازیگران سینما و تلویزیون نیز به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

    «محمد علیزاده» در این کنسرت‌ها که سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران مملو از جمعیت بود، ترانه‌های محبوب و پرطرفدار از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» را اجرا کرد، که اسامی قطعه‌های اجرا شده در این کنسرت  تابستانه عبارتند از: «بی تو آینده»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «فکرش هم نکن»، «کجا میری»، «بی حوصله»، «حس آرامش»، «همینکه هست»، «برگرد» و «جز تو».

    کنسرت محمد علیزاده

    کنسرت محمد علیزاده

    از نکات قابل توجه این کنسرت، همراهی تماشاگران با «محمد علیزاده» بود که در اکثر قطعات اجرا شده، این خواننده را با صدا و تشویق‌های بی‌امان خود همراهی کردند.

    علی‌اصغر پورنگهبان (نوازنده گیتار باس)، محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)، علی‌رضا شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، بهمن میرزازاده (نوازنده بوزوکی)، ایمان ذاکری (نوازنده درامز)، اشکان موسوی (نوازنده و سولیست ویولن)، سعید عباسی (نوازنده کیبورد)، اشکان صدیق‌آذر (نوازنده لانچ پد) و امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد) در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند و «محمد علیزاده» را با سازهای خود همراهی کردند.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری و منصور جهانی) از این کنسرت را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

    عکسهای مرضیه امیری:

    عکسهای «منصور جهانی»:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=115240
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *