×
×

از آلبوم «یک لحظه عاشق شو»؛

  • کد نوشته: 114437
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • حامی در خصوص انتشار ویدیوی قطعه خواب سیاه خود گفت: این ویدئو را دو سال پیش زمان انتشار آلبوم یک لحظه عاشق شو ساختم امروز یک ویدئو دیده نشده از حامی در فضای مجازی منتشر شد و با استقبال کم نظیری روبه‌رو شد. این ویدئو که برای قطعه خواب سیاه از آلبوم «یک لحظه عاشق […]

    از آلبوم «یک لحظه عاشق شو»؛
  • photo_2016-07-21_23-37-16-300x197حامی در خصوص انتشار ویدیوی قطعه خواب سیاه خود گفت: این ویدئو را دو سال پیش زمان انتشار آلبوم یک لحظه عاشق شو ساختم

    امروز یک ویدئو دیده نشده از حامی در فضای مجازی منتشر شد و با استقبال کم نظیری روبه‌رو شد. این ویدئو که برای قطعه خواب سیاه از آلبوم «یک لحظه عاشق شو» ساخته‌شده است، نام سیاوش طاهری را به‌عنوان کارگردان در شناسنامه خود می‌بینید. عماد ذبحی نیز تهیه‌کننده این ویدئو بوده است.

    حامی در خصوص این ویدئو و انتشارش گفت: «این ویدئو را دو سال پیش زمان انتشار آلبوم یک لحظه عاشق شو ساختم و تنها یک‌بار از شبکه یک‌صدا و سیما پخش شد. البته همراه با لوگو و نه با این کیفیت که در اختیار شما قرار داده‌ام. می‌توانم بگویم این ویدئو یک ویدئو دیده نشده است و تا به امروز کسی آن را نداشته.»

    همچنین ترانه‌سرای این قطعه پوریا ربیعی بوده و علیرضا قرایی منش وظیفه آهنگسازی آن را بر عهده داشته و تنظیم این قطعه برای ارکستر به عهده رضا تاجبخش بوده است.

    برای دیدن و دانلود این موزیک ویدیو اینجا کلیک کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=114437
       
    برچسب ها حامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *