×
×

پرفورمنس در کنسرت پاپ اجرا شد

  • کد نوشته: 114416
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت ۱۴۱۰ فرزاد فرزین شب گذشته ۳۰ تیرماه در حالی برای طرفدارانش چند غافل گیری به همراه داشت که حسام نواب صفوی بازیگر سینما نیز در این کنسرت پیانو نواخت.  شب ۳۰ تیرماه کنسرت فرزاد فرزین با گروه «شوک» یکی از متفاوت ترین اجراهای پاپ را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی رقم زد. همانطور […]

    پرفورمنس در کنسرت پاپ اجرا شد
  • ۲۱۴۷۲۳۶کنسرت ۱۴۱۰ فرزاد فرزین شب گذشته ۳۰ تیرماه در حالی برای طرفدارانش چند غافل گیری به همراه داشت که حسام نواب صفوی بازیگر سینما نیز در این کنسرت پیانو نواخت.

     شب ۳۰ تیرماه کنسرت فرزاد فرزین با گروه «شوک» یکی از متفاوت ترین اجراهای پاپ را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی رقم زد. همانطور که پیش از این در تبلیغ این رویداد آمده بود این گروه بنا داشتند با سفری به زمان علاقمندان خود را در سال ۱۴۱۰ ملاقات کنند.

    قبل از آغاز کنسرت اولین چیزی که جلب توجه می کرد دکور متفاوتی بود که به نظر می رسید برای منظور خاصی طراحی شده است. قبل از ورود فرزین به صحنه نماهنگی پخش شد و سپس این خواننده پاپ با قطعه «احساس من» روی صحنه آمد. ظاهر متفاوت همه اعضا و موی سفیدشان نشان از گریم آنها بود که خودشان را در ۱۵ سال آینده یعنی ۱۴۱۰ تصور کرده بودند.

    البته علاوه بر دکور و گریم متفاوت این گروه، اتفاق دیگری هم ابتدای برنامه رخ داد که به درخواست عوامل مطرح نمی شود تا جذابیت آن برای کسانی که می خواهند ۲۳ مرداد به این رویداد بیایند از دست نرود ولی پرفورمنس اجرا شده توسط یکی از بدلکاران کشور در ابتدای برنامه برای کسانی که به اجرای شب ۲۳ مرداد می روند، جالب خواهد بود.

    فرزین کنسرت را با خواندن یک آهنگ شاد دیگر به نام «عاشقت شدم» ادامه داد. «چرا تو» و «گوشی» در ادامه برنامه خوانده شد و سپس قطعه «هدفون» را از آلبوم «شخصی» اجرا کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

    این خواننده پاپ با اشاره به اینکه قطعه بعدی را نشد در آلبوم «۶» بگذارد آهنگ «نگرانتم» را اجرا کرد. بعد از خواندن قطعه «تو چه باشی» درباره گریم خود و اینکه هنوز احساس جوانی دارد با مردم صحبت کرد و سپس از صحنه خارج شد تا سورپرایزی دیگر را ارائه کند.

    حسام نواب صفوی به همان ترتیبی که فرزاد فرزین از دکور عجیب و سورپرایزی خود وارد شد روی صحنه آمد و پس از تشویق حاضران به اجرای قطعه ای با پیانو پرداخت.

    نواب صفوی بعد از این اجرا در کنار فرزاد فرزین ایستاد و به شوخی بیان کرد که خوشحال است همه ما بعد از ۱۵ سال تکان نخوردیم و همینطور جوان ماندیم. او بیان کرد که امیدوار است در سال ۱۴۱۰ در همین مکان مردم را ملاقات کند و برای شان بنوازد.

    فرزین بار دیگر روی صحنه آمد و بعد از اجرای قطعه «بچه» اعلام کرد که کنسرت ۱۴۱۰ برای ۲۳ مرداد تمدید شد. این خواننده به همراه اعضای گروه و مهمانانش از صحنه خارج شدند و سپس بخش هایی از فیلم پشت صحنه روی پرده رفت.

    در بخش دوم برنامه این خواننده و همه کسانی که پشت صحنه رفته بودند بار دیگر با ظاهری متفاوت و این بار با گریم های امروزی و جوان و لباس های جدید روی صحنه آمدند و ابتدا با اجرای بداهه نوازی و سپس آهنگ «۶» بخش دوم را آغاز کردند.

    در ادامه کنسرت فرزین  بعد از خواندن قطعه «شانس» به اجرای «اعتراف» یکی از قطعاتی که سروده مریم حیدرزاده است، پرداخت که اولین بار سال ۸۴ اجرا کرده بود. در ادامه نیز «تو فکرتم»، «قلبم»، «ماه عسل» با همخوانی مردم اجرا شد.

    قطعه آخر آهنگ شاد «باتو» بود که فرزاد فرزین با این آهنگ از همه خداحافظی کرد تا بار دیگر ۲۳ مرداد با همین اجرا روی صحنه بیاید.

    احسان علیخانی، مهدی یراحی، سیاوش خیرابی، مهدی مدرس، ایمان غیاثی، نیوشا ضیغمی، سوگل طهماسبی مهمان این شب از برنامه بودند.

    امیر میلاد نیکزاد  نوازنده کیبورد، احمد امین پور نوازنده پرکاشن، مهرداد مافی نوازنده گیتار الکتریک و اسپانیش، یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون، کسری خدیور نوازنده ویولون، احسان امیری نوازنده گیتار بیس، سهراب رمضان زاده نوازنده درامز، رهبر ارکستر مهران خلیلی و پیمان عیسی زاده مدیر برنامه گروه شوک، کیوان ملک مطیعی کارگردان، رسول ترابی تهیه کننده از همراهان فرزین در این کنسرت بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=114416
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *