×
×

بهروزی‌نیا خبر داد

  • کد نوشته: 1144
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • بهروزی‌نیا گفت:با ارکستر سمفونیک ونکوور مذاکراتی را انجام و به دنبال تایید آنها این ارکستر آثار بی‌کلام من و حمید متبسم را با تنظیم درویشی اجرا می‌کند. حسین بهروزی نیا نوازنده بربط گروه دستان در مراسم اهدای سازهایش به موزه موسیقی گفت: به دنبال پی‌گیری برای اجرا با ارکستر سمفونیک‌های مختلف دنیا ، با ارکستر […]

  • بهروزی‌نیا گفت:با ارکستر سمفونیک ونکوور مذاکراتی را انجام و به دنبال تایید آنها این ارکستر آثار بی‌کلام من و حمید متبسم را با تنظیم درویشی اجرا می‌کند.

    حسین بهروزی نیا نوازنده بربط گروه دستان در مراسم اهدای سازهایش به موزه موسیقی گفت: به دنبال پی‌گیری برای اجرا با ارکستر سمفونیک‌های مختلف دنیا ، با ارکستر سمفونیک ونکوور مذاکراتی را انجام داده‌ایم که بتوانیم آثار بی‌کلام گروه دستان را که ساخته من و متبسم است را با این ارکستر اجرا کنیم.
    وی ادامه داد: ما طرح را داده‌ایم و از آنجایی که آنها از هم اکنون برای سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند امیدواریم با موافقت آنها این قطعات را که با تنظیم محمدرضا درویشی استسال آینده اجرا کنیم.
    این نوازنده بربط اظهار داشت: طرح اجرا با ارکستر سمفونیک‌های دنیا از سوی ما با حضور استاد شجریان به عنوان خواننده بوده اما متاسفانه کشورهای مختلف دنیا دنبال موسیقی‌های بی‌کلام هستند بر این اساس اجرا با ارکستر ونکوور بی‌کلام خواهد بود.
    بهروزی نیا در خاتمه خاطر نشان کرد: با گروه دستان به خوانندگی سالار عقیلی تور موسیقایی را در اروپا اجرا کرده‌ایم که بخش اول آن به اجرای آثار بنده در دستگاه نوا و بخش دوم به اجرای آلبوم به نام گل سرخ اختصاص داشت که البته قصد داریم آن کنسرت را نیز در تهران تکرار کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=1144
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *