×
×

نخستین تمرین ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی برگزار شد

  • کد نوشته: 1139
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • نخستین تمرین ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی صبح امروز (دوشنبه) ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۹ در سالن رودکی برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، شهرداد روحانی پس از آنکه بامداد روز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد ایران شد، با استراحتی کوتاه، برنامه‌های ارکستر سمفونیک را پیگیری کرد و بدون هیچ وقفه‌ای […]

  • نخستین تمرین ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی صبح امروز (دوشنبه) ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۹ در سالن رودکی برگزار شد.
    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، شهرداد روحانی پس از آنکه بامداد روز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد ایران شد، با استراحتی کوتاه، برنامه‌های ارکستر سمفونیک را پیگیری کرد و بدون هیچ وقفه‌ای صبح امروز تمرین را آغاز کرد.
    در این تمرین که اعضای ارکستر سمفونیک با چهره‌هایی بشاش و خندان حضور داشتند، بخش‌هایی از اپرای کارمن اثر ژرژ بیزه و «پرنده آتشین» از ساخته‌های ایگور استراوینسکی را تمرین کردند. به اذعان سرگروه‌های نوازندگان ارکستر سمفونیک، با حضور رهبر جدید، روحیه تازه‌ای در ارکستر سمفونیک دمیده شده است که در نتیجه نوازندگان با انرژی بالا به تمرین پرداختند.
    شهرداد روحانی پس از تمرین با ارکستر سمفونیک تهران به خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران گفت: طبیعتا کمبودهایی در ارکستر وجود دارد که راجع به آن صحبت‌ شده و به زودی برطرف خواهد شد، اما من مشکل اساسی در ارکستر ندیدم. در نخستین تمرین، همه‌چیز خوب و سریع انجام شد و همکاری بسیار صمیمانه‌ای از سوی انجمن موسیقی ایران صورت گرفت و من فکر می‌کنم تا چند روز آینده کمبودها برطرف شود و تمرین‌های بسیار خوبی در پیش داشته باشیم.
    نخستین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در سال ۱۳۸۹ به رهبری شهرداد روحانی از ۵ تا ۷ خردادماه برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1139
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *