×
×

خبری تلخ برای دوستداران این گروه موسیقی

  • کد نوشته: 11369
  • شادروان موسوي
  • جمعه, ۱۳ام خرداد ۱۳۹۰
  • ۰
  • گروه دستان در کنسرت پیش روی خود در تهران با تغییراتی روی صحنه می رود. مطابق شنیده ها در این کنسرت، حسین بهروزی نیا نوازنده بربت، دستان را همراهی نخواهد کرد.

  • غیبت بهروزی نیا در کنسرت دستانگروه دستان در کنسرت پیش روی خود در تهران با تغییراتی روی صحنه می رود. مطابق شنیده ها در این کنسرت، حسین بهروزی نیا نوازنده بربت، دستان را همراهی نخواهد کرد.

    به گزارش همشهری‌آنلاین  حمید متبسم  آهنگساز و نوازنده تار و از اعضای موثر گروه دستان درباره این برنامه و شایعاتی که در مورد جدایی«بهروزی نیا»، از نوازندگان با سابقه این گروه عنوان شده، گفت: «تغییر و جابجایی نفرات در هر گروه اجتناب ناپذیر است. همان طور که کیهان کلهر و اردشیر کامکار در یک دوره همکاری با شکوهی را با «دستان» داشتند. اقای بهروزی نیا هم در این برنامه با ما همکاری نخواهند داشت، هرچند امکان همکاری مجدد با ایشان در آینده وجود دارد.»

    گفتنی‌است دراین کنسرت، سالار عقیلی که به همراه گروه «دستان» اجرای موفقی از آلبوم «به نام گل سرخ» را در شهرهای مختلف اروپا داشتند، روزهای ۱۹ تا ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ در تالار وحدت تهران روی سن خواهد رفت. آلبوم «به نام گل سرخ» در زمان انتشارش در سال ۸۷ عنوان پرفروش ترین آلبوم سنتی سال را کسب کرد.

    ضمنا همزمان با اولین روز اجرای این گروه، مراسم رونمایی آلبوم «پنجره ای بسوی آفتاب»، سه نوازی حمید متبسم، پژمان حدادی و امام یار حسن اف نیز برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=11369
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *