×
×

گروه «سور» به آهنگسازی «مجید مولانیا» به روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 113406
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «سور» به خوانندگی «حسام الدین سراج» و به آهنگسازی «مجید مولانیا» با عنوان «سرود کهن» طی تاریخ های ۲۵ و ۲۶ تیر ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.
    +در ادامه می توانید عکسهای مهرنوش کامروان از تمرین گروه سور را ببینید

    گروه «سور» به آهنگسازی «مجید مولانیا» به روی صحنه می‌رود
  •  گروه موسیقی سور

    گروه موسیقی سور

    گروه موسیقی «سور» به خوانندگی «حسام الدین سراج» و به آهنگسازی «مجید مولانیا» با عنوان «سرود کهن» طی تاریخ های ۲۵ و ۲۶ تیر ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

    مجید مولانیا با اعلام این خبر به خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» گفت: «نام این کنسرت برگرفته از نام یکی از تصانیف این مجموعه است که از سروده های استاد ابتهاج می باشد و بر همین اساس این تصنیف به ایشان تقدیم گردیده. همچنین در این کنسرتها تصانیف جدیدی که بر روی اشعار شعرایی چون مولانا و حافظ ساخته شده اند اجرا خواهند شد و برنامه در دو قسمت و در مایه های اصفهان و دشتی طراحی شده است.»

    این آهنگساز در خصوص آثار در دست انتشار گروه «سور» نیز گفت: «گروه «سور» سه مجموعه برای انتشار دارد که اولین مجموعه آن به نام «در عشق زنده باید» با خوانندگی وحید تاج توسط مؤسسه ایران گام منتشر خواهد شد و دو مجموعه دیگر نیز با آهنگسازی جمشید صفرزاده و خوانندگی سالار عقیلی در دست انتشار قرار دارد.»

    جمشید صفرزاده (سنتور)، حمید قنبری (تنبک)، علیرضا دریایی (کمانچه)، صابر سوری (عود)، امین دادوری (دف)، فرنام اسکندری (کمانچه آلتو) و مجید مولانیا (تار) به عنوان نوازنده های گروه موسیقی «سور» در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    اولین آلبوم گروه «سور» در سال ۹۲ با آهنگسازی مجید مولانیا و خوانندگی سالار عقیلی منتشر شد که در برج میلاد تهران، شهرستان‌ها و چند کشور اروپایی نیز به اجرا درآمد.

    علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این کنسرت می‌توانند به سایت ایران‌کنسرت مراجعه کنند.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری از تمرینات گروه موسیقی سور (عکاس: مهرنوش کامروان) را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=113406
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *