×
×

حجت اشرف زاده دومین کنسرت آنلاین را برگزار کرد

  • کد نوشته: 113084
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۸ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • دوازده خرداد ماه امسال اولین سامانه کنسرت آنلاین کشور با اجرای علیرضا قربانی راه اندازی شد. اجرایی که نظر بسیاری از کارشناسان و تمام رسانه ها را به خود جلب کرد و هزاران نفر از نقاط دور و نزدیک را با خود همراه ساخت. این بار در دومین اجرا از سری پروژه های سامانه «حام» خواننده آلبوم پر طرفدار «ماه و ماهی» به اجرای برنامه ای خاص و متفاوت نسبت به کنسرت های قبلی اش پرداخت. باز هم این سامانه توانست تعداد قابل ملاحظه ای از دوستداران موسیقی و نوا را از سراسر کشور با خود همراه کند.
    +اجرای حجت اشرف زاده با همکاری نهادهای خیریه انجام گرفت و بخش اعظم عواید سالن متعلق به سازمان های خیریه همکار می باشد

    حجت اشرف زاده دومین کنسرت آنلاین را برگزار کرد
  • حجت اشرف‌زاده

    حجت اشرف‌زاده

    دوازده خرداد ماه امسال اولین سامانه کنسرت آنلاین کشور با اجرای علیرضا قربانی راه اندازی شد. اجرایی که نظر بسیاری از کارشناسان و تمام رسانه ها را به خود جلب کرد و هزاران نفر از نقاط دور و نزدیک را با خود همراه ساخت. این بار در دومین اجرا از سری پروژه های سامانه «حام» خواننده آلبوم پر طرفدار «ماه و ماهی» به اجرای برنامه ای خاص و متفاوت نسبت به کنسرت های قبلی اش پرداخت. باز هم این سامانه توانست تعداد قابل ملاحظه ای از دوستداران موسیقی و نوا را از سراسر کشور با خود همراه کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، چهارشنبه، ۱۶ تیر در روزهای تعطیلی عید سعید فطر تالار اندیشه حوزه هنری، میزبان علاقه مندان موسیقی و صدای حجت اشرف زاده بود. حجت اشرف زاده که با قطعه «ماه وماهی» به یکی از پدیده های موسیقی در سال‌های گذشته تبدیل شد سابقه پروپیمانی در آموزش دارد. این خواننده ۳۷ ساله نیشابوری از محضر استیدی همچون محمدرضا لطفی، محسن نفر و پرویز مشکاتیان مشق گرفته است و به موسیقی خراسان هم اشراف دارد. اشرف زاده که با خواندن در تیتراژهای ماه مبارک رمضان و البته فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار جایگاه خود را تثبیت کرد. پس از توضیحاتی که جواد یحوی در رابطه با کنسرت آنلاین داد نوازندگان یک به یک وارد شدند و اولین قطعه را با موسیقی جنوب خراسان به یاد پیران چنگی خراسان اجرا کردند. پس از ان قطعه ای ازموسیقی شمال خراسان اجرا شد. سپس حجت اشرف زاده با معرفی اعضای ارکستر «ماهیماه» به سراغ قطعه پرطرفدار «ماه وماهی» رفت. قطعه ای که همه انتظارش را می کشیدند تا در خواندن آن همراهی و همخوانی کنند. در ادامه این خواننده جوان و پرطرفدار با بازخوانی چند اثر موسیقایی و قدیمی فضای خاطره انگیز و نوستالژیکی را ایجاد کرد. قطعاتی مثل «عزیز بنشین به کنارم» و «بیا تا گل برافشانیم» حاضرین در سالن را به وجد آورد. در بین قطعه های اجرا شده هم جدیدترین تک آهنگ حجت اشرف زاده که اشعاری از دکتر فاضل نظری با نام «همین است» هم اجرا و مورد استقبال قرار گرفت. همچنین همزمان با افرادی که در سالن حضور داشتند مخاطبان زیادی هم از طریق سایت و سامانه آنلاین در حال مشاهده این کنسرت بودند.

    لازم به ذکر است این اجرا با همکاری نهادهای خیریه انجام گرفت و بخش اعظم عواید سالن متعلق به سازمان های خیریه همکار می باشد. همچنین قرار است برنامه اجراهای کنسرت آنلاین به صورت منظم و پیوسته در هفته‌های آینده ادامه داشته باشد

    https://musiceiranian.ir/?p=113084
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *