×
×

تکذیب حضور بنیامین و رجب پور در شبکه تلویزیونی طپش

  • کد نوشته: 1128
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۱۲ دیدگاه
  • موسیقی ایرانیان: محسن رجب‌پور طی توضیحاتی در خصوص کنسرت بنیامین، مصاحبه خود با شبکه لس آنجلسی را تکذیب کرد. به دنبال اجرای بنیامین بهادری در لس‌آنجلس، برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار اخباری مبنی بر حضور این خواننده به همراه محسن رجب‌پور در یک برنامه تلویزیونی لس آنجلسی کردند؛ پس از انتشار این اخبار رجب‌پور که در حال حاضر به همراه گروهش در آمریکا به سر می‌برد، گفت: خلاف انتشار برخی اخبار در سایت‌های داخلی و هجمه‌ای که طی این مدت در آمریکا بر ما وارده شده، ‌نه من و نه بنیامین هیچ مصاحبه‌ای با تلویزیون‌های لس‌آنجلسی نداشته‌ایم و این تصاویر پخش شده به صورت مونتاژ از روی اینترنت گرفته شده است

  • موسیقی ایرانیان: محسن رجب‌پور طی توضیحاتی در خصوص کنسرت بنیامین، مصاحبه خود با شبکه لس آنجلسی را تکذیب کرد. به دنبال اجرای بنیامین بهادری در لس‌آنجلس، برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار اخباری مبنی بر حضور این خواننده به همراه محسن رجب‌پور در یک برنامه تلویزیونی لس آنجلسی کردند؛ پس از انتشار این اخبار رجب‌پور که در حال حاضر به همراه گروهش در آمریکا به سر می‌برد، گفت: خلاف انتشار برخی اخبار در سایت‌های داخلی و هجمه‌ای که طی این مدت در آمریکا بر ما وارده شده، ‌نه من و نه بنیامین هیچ مصاحبه‌ای با تلویزیون‌های لس‌آنجلسی نداشته‌ایم و این تصاویر پخش شده به صورت مونتاژ از روی اینترنت گرفته شده است.

    * دوربین‌های فیلمبرداری از شبکه‌های مختلف در فرودگاه به سمت ما آمدند

    وی ادامه داد: ساعت‌ها قبل از ورود ما به فرودگاه ۱۰ دوربین فیلمبرداری از شبکه‌های مختلف بدون هیچ دعوتی از سفر ما به آن کشور فیلم گرفتند و یکی از این شبکه‌ها با استفاده از یکی از این فیلم‌ها مدعی حضور ما در استودیو شده، این در حالی است که ما اصلا مجری این شبکه تلویزیونی را نمی‌شناسیم.

    * علی‌رغم تبلیغات، ایرانی‌ها صندلی‌های سالن را پر کرده بودند

    رجب‌پور با اشاره به اینکه این کنسرت اولین اجرای یک خواننده ردیف اول پاپ ایران در لس‌آنجلس است، افزود: طی یک ماه گذشته شایعات زیادی مبنی بر اینکه دولت ایران اجازه نمی‌دهد هنرمندان‌شان برای اجرا به خارج از کشور بیایند،عنوان شده بود و این در حالی است که در عین ناباوری، ایرانی‌های مقیم آمریکا و نیز مخاطبان آن کشور تمامی صندلی‌های سالن را که یکی از خوش نام‌ترین سالن‌های لس آنجلس است، پر کرده بودند و مردم ایران علی‌رغم صحبت‌های مطرح شده علیه ایران، به دیدن کنسرت آمده بودند.
    رجب‌پور گفت: فلان مجری برنامه لس آنجلسی عنوان کرده که ما به درخواست بنیامین و رجب‌پور با این افراد گفت‌وگو کرده‌ایم در حالی که اصلا چنین چیزی نبوده و همه شبکه‌ها با حضور در فرودگاه ما را غافلگیر کردند و ما اصلا از این مسئله مطلع نبودیم.

    * پلیس آمریکا جلوی اغتشاشگران را گرفت

    مدیر برگزاری کنسرت بنیامین در خصوص جوسازی‌های افراد سودجو علیه ایران گفت: از مدت‌ها قبل اعلام کرده بودند هنرمندان این کنسرت ایرانی هستند و هیچ کس به دیدن آن نرود. همچنین برای بر هم زدن این برنامه برخی افراد مقابل درب ورودی اقدام به آتش زدن روسری کردند که این اقدام با حضور پلیس و پی‌گیری‌های ما پایان یافت.
    رجب‌پور در خاتمه خاطر نشان کرد: برای ما جای تعجب است که هم در ایران و هم در خارج مورد هجمه قرار می‌گیریم به طوری که رسانه‌های داخلی نیز اقدام به انتشار چنین اخبار کذبی می‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=1128
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *