×
×

با همکاری «امیر دانایی» و تلفیق موسیقی جنوبی و راک

  • کد نوشته: 112772
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۳ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «محسن شریفیان» در آستانه کنسرت جدیدش در تهران، اثر جدید خود را به نام «گسار» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار می دهد.+جزئیات کنسرت جدید گروه لیان در تهران

    با همکاری «امیر دانایی» و تلفیق موسیقی جنوبی و راک
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    «محسن شریفیان» در آستانه کنسرت جدیدش در تهران، اثر جدید خود را به نام «گسار» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار می دهد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سرپرست گروه لیان که قرار است در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه در تالار وحدت جدیدترین کنسرت خود را روی صحنه ببرد، با تلفیق موسیقی جنوبی و راک با همکاری «امیر دانایی» قطعه جدیدش به نام «گسار» را منتشر خواهد کرد.

    شریفیان درباره این تجربه جدید گفت: «تجربه هایی را در حوزه راک و جز داشته‌ام و البته هیچ ادعایی هم در این زمینه ندارم. یعنی معتقد نیستم که قطعا این آثار بهترین بوده اند. ولی دوست داشتم این تجربیات را به قضاوت مخاطب بگذارم و آنها درباره این آثار نظر بدهند. جایگاه موسیقی و ساز خودم را خوب میشناسم ولی اعتقاد دارم برخی مواقع باید همنشینی با سایر سازها و موسیقی ها را نیز باید در دوران کاری ام تجربه کنم و این قبیل فضاها می تواند برای مخاطبم جذاب باشند.»

    این هنرمند در ادامه افزود: «در این اثر از دوبیتی‌ای استفاده شده است که «فایض» صد سال پیش آنرا برای یک دختر مسیحی گفته که ممنوعیت های خاصی را در حوزه مذهب داشته. امیر دانایی موسیقی من و جنوب را به خوبی میشناسد و همین باعث شد که این اثر را با همکاری بهنام شهرکی تولید کنیم. اسم این اثر «گسار» است و نکته مهم اینجاست که اگر در گوگل هم سرچ کنی شاید نتوانی مطلبی درباره این واژه پیدا کنی. «گسار» نوعی سنگ است که وقتی برای شنا می خواهی وارد دریا شوی باید حواست باشد که پایت را روی آن نگذاری چون به شدت باعث خونریزی می شود. ما در زمان بچگی با این سنگ بسیار مواجهه داشتیم و هنوز هم هست.»
    این قطعه در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

    گفتنی ست جدیدترین کنسرت محسن شریفیان و گروه لیان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه در تالار وحدت به تهیه کنندگی علی حق شناس و به همت موسسه «کامیاب بهاران» منتشر برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این کنسرت از دیروز آغاز شده است و علاقمندان جهت تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت‌های معتبر بلیت فروشی مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=112772
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *