×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 112300
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۰ام تیر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoتازه ترین تک آهنگ «احسان خواجه امیری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، با عنوان «کاری کردی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +خواجه امیری طی تاریخ های ۱۷ و ۱۸ تیرماه ۱۳۹۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • Ehsan Khajeh Amiri - Kari Kardiتازه ترین تک آهنگ «احسان خواجه امیری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، با عنوان «کاری کردی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این خواننده پاپ که به زودی و طی تاریخ های ۱۷ و ۱۸ تیرماه ۱۳۹۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت، اثر جدید خود با عنوان «کاری کردی» را با ملودی «علیرضا افکاری» و تنظیم «هومن نامداری» تولید و منتشر کرده است، البته در این قطعه «امیرحسین اکبرشاهی» در تنظیم با هومن نامداری همکاری کرده است. «فرشید ادهمی» که یکی از اعضای کنونی ارکستر خواجه‌امیری است در این قطعه گیتار زده و «محمد فلاحی» میکس و مسترینگ «کاری کردی» را بر عهده داشته است. «پویان بوترابی» هم کار سرایش ترانه «کاری کردی» انجام داد است.

    در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «کاری کردی»

    «کاری کردی» را آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=112300
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *