×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 111990
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۶ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoهمزمان با لیالی قدر و ایام سوگواری برای أمیرالمؤمنین(ع)، «ماه عسل» تیتراژ ابتدایی اش را با صدای «محمد علیزاده» به روی آنتن برد. در ادامه می‌توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • Mohammad Alizadeh - Dastaane Maraa Begir (Mahe Asal)همزمان با لیالی قدر و ایام سوگواری برای أمیرالمؤمنین(ع)، «ماه عسل» تیتراژ ابتدایی اش را با صدای «محمد علیزاده» به روی آنتن برد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ملودی این قطعه که با ترانه‌ای از علیرضا آذر در رثای امام علی(ع) سروده شده، توسط خود علیزاده ساخته شده و تنظیم آن نیز توسط شهاب اکبری انجام شده است.

    این اولین همکاری محمد علیزاده با احسان علیخانی در قاب «ماه عسل» است. این خواننده پیش‌تر برای ویژه برنامه سال تحویل با این تهیه‌کننده و مجری همکاری کرده بود.

    شایان ذکر است که «ماه عسل» هرشب در ایام ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۹:۱۵ به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی روی آنتن می رود.

    در ادامه می‌توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «ماه عسل» با صدای «محمد علیزاده»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=111990
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *