×
×

حمید حامی:

  • کد نوشته: 111891
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • حمید حامی در ششمین دوره برگزاری جشنواره رمضانی برج میلاد، درباره اهمیت برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: آن قشر از مردم که توان پرداخت بلیت کنسرت ندارند می‌توانند در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند و اجرای هنرمندان محبوب خود را ببینند؛ اتفاقی که تقریبا در دنیا کم نظیر است. وی با اشاره به ظزفیت ‌های […]

    حمید حامی:
  • حامبحمید حامی در ششمین دوره برگزاری جشنواره رمضانی برج میلاد، درباره اهمیت برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: آن قشر از مردم که توان پرداخت بلیت کنسرت ندارند می‌توانند در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند و اجرای هنرمندان محبوب خود را ببینند؛ اتفاقی که تقریبا در دنیا کم نظیر است.

    وی با اشاره به ظزفیت ‌های برج میلاد برای جذب خانواده‌ها، گفت: نماد تهران بعد از ساخت برج میلاد تغییر کرده است و خوشحالم که در این فضای کازهای فرهنگی ارزنده ای انجام می شود.

    حامی اضافه کرد: حضور چشمگیر مردم در ششمین جشنواره رمضانی شهر خدا نشان از ظرفیت های بالای برج دارد، ضمن اینکه این مجموعه زمینه های گردشگری فراوانی دارد که تقریبا بین مردم جا افتاده است.

    این خواننده از دعوت خود به ویژه برنامه جشن رمضانی هم گفت: طبق معمول هر سال در ماه رمضان برنامه‌های مختلفی در تهران برگزار می‌شود و من هم با حضور در این برنامه‌ها تلاش می‌کنم تا هم به مردم نزدیک باشم و هم کنار آن‌ها قرار گیرم.

    ششمین دوره جشنواره رمضانی برج میلاد تهران از ۱۸ خرداد ماه کار خود را آغاز کرده است و این جشنواره تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=111891
       
    برچسب ها حامی حمید حامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *