×
×

۱۳ و ۱۴ مرداد با همراهی گروه کُر فیلارمونیک ایران در تالار وحدت

  • کد نوشته: 111878
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام تیر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت «پیانو،ملودیکا و سازهای ضربی» به همت «سامان احتشامی» آهنگساز قدیمی و نوازنده شناخته شده پیانو در تهران روی صحنه می‌رود.

    +احتشامی در این کنسرت از ۸۰ خواننده در قالب «گروه کُر فیلارمونیک ایران» به رهبری «علی‌رضا شفقی‌‌نژاد» بهره خواهد برد

    ۱۳ و ۱۴ مرداد با همراهی گروه کُر فیلارمونیک ایران در تالار وحدت
  • سامان احتشامی

    سامان احتشامی

    کنسرت «پیانو،ملودیکا و سازهای ضربی» به همت «سامان احتشامی» آهنگساز قدیمی و نوازنده شناخته شده پیانو در تهران روی صحنه می‌رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سامان احتشامی در کنسرتی پر از ایده و یک برنامه ریزی مفصل با همراهی گروه کُر فیلارمونیک ایران کنسرت «پیانو،ملودیکا و سازهای ضربی» را در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد. این کنسرت در تاریخ ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه در تالار وحدت برگزار می شود و این هنرمند با رپرتواری جالب و استفاده از برخی آثار ماندگار موسیقی ایرانی، به دیدار مخاطبانش می‌رود تا کنسرت مستقل این نوازنده حاوی یک کنداکتور جذاب برای دوستداران موسیقی ایرانی در قالبی جدید و نو باشد.

    سامان احتشامی در این کنسرت از ۸۰ خواننده در قالب «گروه کُر فیلارمونیک ایران» به رهبری «علی‌رضا شفقی‌‌نژاد» بهره خواهد برد و در این بین سینا سلیم زاده، یلدا صمدی، پیمان جوانمرد و عمران فروزش دیگر هنرمندانی هستند که در کنار سامان احتشامی به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    سامان احتشامی پیش از این نیز کنسرت‌‌هایی را در تهران روی صحنه برده است که از آن جمله می‌توان به اجرای پرطرفدار این نوازنده در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد که بلیت‌های این کنسرت، جزو نخستین اجراهایی بود که در کمترین زمان به فروش و اتمام رسید.

    سامان احتشامی سال گذشته در تئاترهای گروه پرچین محمد رحمانیان به نوازندگی پرداخت که از آن جمله می‌توان به کنسرت –‌ تئاتر «ترانه‌های قدیمی» اشاره کرد که بارها تمدید شد.

    کنسرت مشترک سامان احتشامی با محسن شریفیان و کنسرت «ویلن و پیانو؛همایون خرم،سامان احتشامی» از دیگر برنامه‌های موفق این نوازنده در سالهای گذشته به شمار می‌رود که با استقبال جالب دوستداران موسیقی رو به رو شد و او پس از تجربه این اجراها، قرار است جدیدترین ایده‌‌های خود را در قالب کنسرت «پیانو،ملودیکا و سازهای ضربی» در تهران روی صحنه ببرد.

    اطلاعات بلیت فروشی به همراه گفتگو با این نوازنده و شرح جزئیات بیشتر این کنسرت در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=111878
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *