×
×

پاسخ رضا صادقی به انتقادات اخیر

  • کد نوشته: 111653
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «رضا صادقی» خواننده‌ی موسیقی پاپ، در یادداشتی دلایل عدم حضورش در مراسم هفتمین روز درگذشت «حبیب محبیان» را عنوان کرد. گفتنی است این مراسم درحالی برگزار شد که جای خالی چهره‌های مطرح موسیقی به شدت دیده می‌شد و انتقادات فراوانی را برای آن‌ها در پی داشت. رضا صادقی با انتشار این متن در واکنش به […]

    پاسخ رضا صادقی به انتقادات اخیر
  • fc50ce82f09f85f3c2e508b03860412c_L«رضا صادقی» خواننده‌ی موسیقی پاپ، در یادداشتی دلایل عدم حضورش در مراسم هفتمین روز درگذشت «حبیب محبیان» را عنوان کرد.

    گفتنی است این مراسم درحالی برگزار شد که جای خالی چهره‌های مطرح موسیقی به شدت دیده می‌شد و انتقادات فراوانی را برای آن‌ها در پی داشت. رضا صادقی با انتشار این متن در واکنش به عدم حضورش در مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان نوشت:

    در تمام عمرم نه با درد کسىى عکس انداختم و نه اشک تمساح توى مراسمى ریختم … احترام به قلبه و غیر از اون قلابى و خنده دار …. متاسفم براى جامعه ایى که فصلى رنگ هوادارى عوض میکنن و دهان باز و مغز تهى مانع از دیدن زشتى رفتار خودشون میشه …. بله من مراسمى نمیرم چون اصلا دوست ندارم با عینک افتابى و لباس نو براى صفحه ها رنگ تازه باشم .. اهاى اونایى که دم از هوادارى میزنید و احترام و قدرشناسى .. مرحوم حبیب عزیز چند سال توى همین خاک بود ؟ کى براى خوندنش و روى صحنه بودنش از مسئولین تقاضا کردین یا تجمع کردین یا همخوانى کردین ؟؟ کى حتى یادتون بود که این مرد کجاست ؟ تا کى میخوایم به خودمون دروغ بگیم ؟؟ روحش شاد کاش از این قوم در حیاطش قدر دانى میدید … خجالت اوره بعد مرگ هنرمند ، حامى و هوادار بودن این مصداق بارز دورنگیه … من با افتخار کنار بچه هاى شمس ابادى خواهم بود که شک ندارم دیده شدن درد امثال على و خانوادش دغدغه مرحوم حبیب و همه هنرمندانه …

    چند سال حبیب توى همین سرزمین از خستگى ها و ارزوى روى صحنه بودنش گفت و فقط تاسف شنید و تشویق بى اثر ، حالا جالبه دیدن و شنیدن روایات عجیب این خلق … بهترین جمله رو خود حبیب خوند و رفت .. ” در این زمانه بى هاى و هوى لال پرست … خوشا بحال کلاغان قیل و قال پرست .. رسیده ها چه غریب و نچیده مى افتند .. به پاى هرز علفهاى کال پرست …. ” ——- اصلا توقع ندارم زیر این پست بى حرمتى نبینم ، پس “در حق ما هرچه گویند جاى هیچ اکراه نیست” …..

    https://musiceiranian.ir/?p=111653
       
    برچسب ها رضا صادقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *