×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 111420
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۱ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoموسیقی تیتراژ پایانی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» اثری از «حبیب خزائی‌فر» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در ادامه می‌توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • Habib Khazaeifar - Istadeh Dar Ghobarموسیقی تیتراژ پایانی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» اثری از «حبیب خزائی‌فر» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «ایستاده در غبار» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی «محمدحسین مهدویان» و تهیه‌کنندگی «حبیب‌الله والی‌نژاد» محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم که در مورد حاج احمد متوسلیان تهیه شده است، برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. ایستاده در غبار به خاطر خلاقیت‌های کم‌نظیر فیلم سازانش، مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را از آن خود کرد.

    در ادامه می‌توانید موسیقی تیتراژ پایانی «ایستاده در غبار» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود موسیقی تیتراژ پایانی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» 

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=111420
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *