×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 110949
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۶ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoقطعه «نگو نگفتی» با صدای «مهدی یراحی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.
    +«نگو نگفتی» قرار بود از روز اول ماه مبارک رمضان در تیتراژ برنامه «ماه عسل» با اجرای «احسان علیخانی» پخش شود ولی به دلایلی این اتفاق صورت نگرفت تا این قطعه به صورت اینترنتی پخش شود.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • photo_2016-06-14_20-43-34قطعه «نگو نگفتی» با صدای «مهدی یراحی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ترانه این اثر توسط «روزبه بمانی» سروده شده و «احسان نی‌زن» سازنده ملودی، «سعید زمانی» هم تنظیم‌کننده قطعه جدید مهدی یراحی است.

    شایان ذکر است که «نگو نگفتی» قرار بود از روز اول ماه مبارک رمضان در تیتراژ برنامه «ماه عسل» با اجرای «احسان علیخانی» پخش شود ولی به دلایلی این اتفاق صورت نگرفت تا این قطعه به صورت اینترنتی پخش شود.

    در ادامه می توانید «نگو نگفتی» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    +دانلود قطعه «نگو نگفتی»

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=110949
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *