×
×

اجراهای «دخت پری وار» تمدید شد

  • کد نوشته: 110377
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت آلبوم «دخت پری وار» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» و خوانندگی «علیرضا قربانی» تمدید شد.+در ادامه عکسهای «علی چاشنی گیر» از کنسرت علیرضا قربانی را مشاهده نمایید

    اجراهای «دخت پری وار» تمدید شد
  • کنسرت علیرضا قربانی

    کنسرت علیرضا قربانی

    کنسرت آلبوم «دخت پری وار» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» و خوانندگی «علیرضا قربانی» تمدید شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت علیرضا قربانی که به کارگردانی هنری «رضا موسوی» در حال برگزاری هست و طی شب‌های ۱۹، ۲۰  و ۲۱ خرداد به روی صحنه رفته و امشب ۲۲ خرداد هم برگزار خواهد شد، به دلیل استقبال ویژه مخاطبان موسیقی، این کنسرت بار دیگر هم تمدید شد و این خواننده طی ۲۳ و ۲۸ خرداد ماه نیز در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

    میثم مروستی (ویلن)، سامان صمیمی (ویلن)، غزل مهدوی (پیانو)، نیلوفر محبی (ویلن)، پریسا پیرزاده (ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، فرشید پاتینیان (کنترباس)، باربد بیات (هورن)، حسام صدفی نژاد (ابوا)، همایون نصیری (پرکاشن) و پیمان حاتمی (سازهای الکترونیک)، بهرخ شورورزی (همخوان )، مهدیه صفدری (همخوان ) و رکسانا صرافی (همخوان) به همراه علیرضا قربانی (خواننده) در کنسرت «دخت پری وار»  به هنرنمایی می پردازند.

    در ادامه هم عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از ساند چک و خود این کنسرت را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=110377
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *