×
×

مهدی یراحی: بدانید که حال من هم بعد از اجرا بهتر از شما نبود!

  • کد نوشته: 109317
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت مهدی یراحی که شامگاه پنجم خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شد، هنگامی که این خواننده قصد اجرای قطعه آخر کنسرتش را در سانس دوم داشت، مسئولین سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با قطع صدای سالن و باز کردن درهای سالن، اعلام کردند که زمان کنسرت در سانس اول تمام شده است و از جمعیت حاضر خواستند که سالن را ترک کنند.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «مهدی یراحی» را مشاهده نمایید

    مهدی یراحی: بدانید که حال من هم بعد از اجرا بهتر از شما نبود!
  • کنسرت مهدی یراحی

    کنسرت مهدی یراحی

    کنسرت مهدی یراحی که شامگاه پنجم خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شد، هنگامی که این خواننده قصد اجرای قطعه آخر کنسرتش را در سانس دوم داشت، مسئولین سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با قطع صدای سالن و باز کردن درهای سالن، اعلام کردند که زمان کنسرت در سانس اول تمام شده است و از جمعیت حاضر خواستند که سالن را ترک کنند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از فارس، این اتفاق در حالی رخ داد که مهدی یراحی از حاضرین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی خواست که از بین دو قطعه، برای اجرای آخرین قطعه یکی را انتخاب کند و پس از اعلام این موضوع و به محض آغاز قطعه مورد نظر، مسئولین سالن با قطع تمام سیستم‌های صدا و نور و باز کردن درهای سالن، خواستار خروج حاضرین دراین سالن کنسرت به دلیل اتمام زمان سانس شدند.

    این رفتار با اعتراض حاضرین در سالن و مهدی یراحی از روی سن همراه شد.

    مهدی یراحی که در سالهای گذشته تیتراژ برنامه «ماه عسل» را در چند نوبت خوانده، در صفحات شخصی اش به این موضوع واکنش نشان داد و در اعتراض به این رفتار مسئولین سالن میلاد نمایشگاه بین المللی نوشت: «بابت اتفاقی که در قطعه آخر سانس دوم افتاد و مسئولین سالن با قطع کردن صدای سالن باعث مکدر شدن تان شدند متاسفم و بدانید که حال من هم بعد از اجرا بهتر از شما نبود».

    نبود سالن برگزاری کنسرت های پاپ و انحصار برگزاری این اجراها در سالن میلاد نمایشگاه باعث شده مسئولین این سالن برای چندمین بار رفتارهای این چنینی را تکرار کنند.

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=109317
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *