×
×

اثر مشترک «ارژنگ سیفی زاده» و «نوید افقه»

  • کد نوشته: 108828
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «از دور تا دیر» جدیدترین اثر مشترک «ارژنگ سیفی زاده» و «نوید افقه» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «از دور تا دیر» را در ادامه ببینید

    اثر مشترک «ارژنگ سیفی زاده» و «نوید افقه»
  • کاور آلبوم «از دور تا دیر»

    کاور آلبوم «از دور تا دیر»

    آلبوم موسیقی «از دور تا دیر» جدیدترین اثر مشترک «ارژنگ سیفی زاده» و «نوید افقه» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بعد از «نغمه ی ساز ضربه ی آواز» دوباره شاهد همکاری «ارژنگ صیفی زاده» و «نوید افقه» هستیم. از این دو هنرمند پیشتر آثار بسیاری از جمله «آفرینش»، «شبی در قونیه» و «برگ بازیچه ی باد» شنیده ایم.

    آلبوم از «دور تا دیر» سرشار از نغمه هایی است نوآورانه اما با تکیه بر اصالت ها. این اثر در دستگاه نوا ساخته و پرداخته شده و شامل قطعات «گرد گردون»،«ساز سامان»، «مینوی نوا» ،«ساز تر»،«پی خجسته»،«نو آئین» و «نهان سو» است. فراز و فرودهای چابک تار با همراهی متنوع و مبتکرانه ی تنبک فضایی شنیدنی ایجاد کرده اند.

    «ارژنگ صیفی زاده» در رابطه با این آلبوم می گوید: «در این اثر سعی شده نشانه های ردیفی که نقطه قوت موسیقی ایران است، با تعاریف نوپردازانه ویژه امروز در هم آمیخته شود. کاری که هم بتواند اصالت داشته باشد هم توقع شنوندگان موسیقی حال حاضر را برآورده سازد.»

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «از دور تا دیر» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «از دور تا دیر» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید  (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «از دور تا دیر» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=108828
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *