×
×

نواختن «چهارفصل باغ ایرانی»

  • کد نوشته: 108664
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • آنسامبل «ذاستا» هفتم خرداد در تازه ترین کنسرت خود به سرپرستی بهنام ابوالقاسم قطعاتی منتخب از آلبوم «به خاطر سنگفرشی که مرا به تو می‌رساند» به آهنگسازی فردین خلعتبری را اجرا می کند. در این کنسرت که با عنوان «چهار فصل باغ ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران تهران میزبان مخاطبان خواهد بود قطعاتی جدید و چند […]

    نواختن «چهارفصل باغ ایرانی»
  • ۱۶۰۲۳۹۸آنسامبل «ذاستا» هفتم خرداد در تازه ترین کنسرت خود به سرپرستی بهنام ابوالقاسم قطعاتی منتخب از آلبوم «به خاطر سنگفرشی که مرا به تو می‌رساند» به آهنگسازی فردین خلعتبری را اجرا می کند.

    در این کنسرت که با عنوان «چهار فصل باغ ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران تهران میزبان مخاطبان خواهد بود قطعاتی جدید و چند قطعه از آثار گذشته فردین خلعتبری آهنگسازِ ایرانی، از جمله قطعاتی از آلبوم «به خاطر سنگفرشی که مرا به تو می‌رساند» برای دوستداران موسیقی اجرا می شود.

    همچنین طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته اولین کنسرت مستقلِ بدون خواننده آنسامبل «ذاستا» با اجرای مجموعه ای از ملودی آثار سینمایی چون «سینما نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان، «کفشهایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و پروژه «چهار فصل باغ ایرانی» به آهنگسازی فردین خلعتبری هفتم خرداد ماه امسال طی دو شب در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود.

    پروژه «چهار فصل باغ ایرانی» از جمله آثار فردین خلعتبری است که در آن تصویری از یک موزیسین ایرانی با توجه به فضای موجود موسیقی غربی با تکیه بر تفکر ایرانی با محوریت چهار فصل خلق شده است. البته شنیده ها حاکی از آن است که گروه در نظر دارد این فضایی که همراه با آنسامبل «ذاستا» تجربه کرده در قالب آلبوم مستقلی در بازار موسیقی منتشر کند.

    در این کنسرت بهنام ابوالقاسم پیانو و آکاردئون، پدرام فریوسفی ویولن، آتنا اشتیاقی ویولن سل، کنترباس، پریسا پیرزاده ویولا، شقایق صادقیان فلوت،سایوری شفیعی کلارینت به عنوان نوازنده حضور دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=108664
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *