×
×

اعلام یک نام بدون هماهنگی

  • کد نوشته: 108534
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • هنوز یک روز از انتشار خبر رسمی تشکیل «ارکستر فیلهارمونیک پارسی» نگذشته که اعلام نام حسین علیزاده به عنوان رییس افتخاری این مجموعه حاشیه هایی را ایجاد کرد. علیرضا ایرانی نژاد مدیر روابط عمومی «ارکستر فیلهارمونیک پارسی» که دیروز خبر تشکیل «ارکستر فیلهارمونیک پارسی» و نام حسین علیزاده به عنوان مدیر افتخاری را اعلام کرده […]

    اعلام یک نام بدون هماهنگی
  • ۱۹۹۵۱۰۳هنوز یک روز از انتشار خبر رسمی تشکیل «ارکستر فیلهارمونیک پارسی» نگذشته که اعلام نام حسین علیزاده به عنوان رییس افتخاری این مجموعه حاشیه هایی را ایجاد کرد.

    علیرضا ایرانی نژاد مدیر روابط عمومی «ارکستر فیلهارمونیک پارسی» که دیروز خبر تشکیل «ارکستر فیلهارمونیک پارسی» و نام حسین علیزاده به عنوان مدیر افتخاری را اعلام کرده بود، درباره نامه سرگشاده حسین علیزاده به علی رهبری رهبر این ارکستر مبنی بر رد خبر حضورش در این مجموعه به عنوان رییس افتخاری بیان کرد: بعد از اینکه هماهنگی های لازم برای تشکیل این ارکستر انجام گرفت، آقای علی رهبری تصمیم گرفت در زمان حضور در وین تمامی اختیارات هنری و فنی ارکستر به باربد بیات تفویض شود. در همین اثنی بود که جناب رهبری تصمیم گرفت برای استفاده از حضور تعدادی از نام آوران موسیقی از جمله استاد علیزاده بهره مند شود و این موضوع را نیز با باربد بیات درمیان گذاشت.

    وی افزود: متاسفانه به دلیل ناهماهنگی که بین ما و آقای رهبری وجود داشت، آقای رهبری تا لحظه انتشار خبر بر این باور قطعی بود که استاد علیزاده نیز در جریان این تصمیم قرار گرفته و قانع شده بود که استاد علیزاده حضور در مجموعه ارکستر فیلهارمونیک پارسی را پذیرفته اند، اما به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها خبر تشکیل ارکستر با ریاست افتخاری استاد علیزاده در برخی از رسانه ها منتشر شد و موجب بروز حاشیه هایی شد که منجر به انتشار نامه سرگشاده استاد علیزاده به آقای رهبری شد. کما اینکه اگر تعجیلی برای ارسال این نامه اتفاق نمی افتاد قطعا این سوءتفاهم نیز مرتفع می شد.

    مدیر روابط عمومی «ارکستر فیلهارمونیک پارسی» بیان کرد: استاد علیزاده حق دارند که نسبت به این مساله واکنش نشان دهند، بنده هم به عنوان مدیر روابط عمومی مجموعه ارکستر فیلهارمونیک پارسی مسئولیت این حاشیه را به عهده می گیرم و رسما از استاد علیزاده و آقای رهبری برای این ناهماهنگی ناخواسته عذرخواهی می‌کنم. به هر حال تمام تلاش ما این است که ارکستر فیلهارمونیک پارسی بتواند با حمایت همه هنرمندان موسیقی به حیات خود ادامه دهد و امیدواریم بتوانیم در این راه به اهداف خود دست پیدا کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=108534
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *