×
×

توسط نشر و پخش جوان

  • کد نوشته: 107428
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoپیش فروش جدیدترین آلبوم گروه موسیقی «دال» با عنوان «گذر اردیبهشت» و خوانندگی «امین هدایتی» از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد.
    +روی جلد این اثر به همراه دموی صوتی و جزئیات کامل

    توسط نشر و پخش جوان
  • دال

    دال

    پیش فروش جدیدترین آلبوم گروه موسیقی «دال» با عنوان «گذر اردیبهشت» و خوانندگی «امین هدایتی» از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «دال» که این روزها در سومین هفته موسیقی تلفیقی تهران حضور دارد، ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۴ اردیبهشت‌ماه از اولین آلبوم رسمی خود با عنوان «گذر اردیبهشت» در شهر کتاب ابن‌سینا رونمایی خواهد کرد.

    اعضای گروه موسیقی «دال» شامل امین هدایتی (خواننده)، غزل مهدوی (ترانه‌سرا)، میلاد سعدی و یزدان بهمنی (سازهای کوبه‌ای)، شایان شکرآبی (پیانو)، آرش سرانی‌آذر (بالابان و دودوک)، مهرداد عالمی (ویلنسل) و آرین کشیشی (گیتارباس) همراه نوازنده‌های مهمان در جشن رونمایی حضور خواهند داشت.

    شایان شکرآبی درباره‌ی جزییات این آلبوم اظهار کرد: «آلبوم «گذر اردیبهشت» که توسط نشر و پخش جوان منتشر می‌شود، حاصل دو سال تلاش سخت و ریزبینانه‌ی تک‌تک اعضای گروه برای تولید اثری مستقل و در خور سطح و سلیقه مخاطبان جامعه‌ی امروز است.»

    وی ادامه داد: «ما تلاش کردیم در ساخت و تولید این آلبوم در کنار دوری از تکرار و رعایت تنوع، انسجام درونی چه در فرم و چه در محتوا حفظ شود. کما این‌که در تمام ترانه‌ها، این نگرش منسجم که مبنی بر امید و شور زندگی است به‌وضوح دیده می‌شود. حتی گرافیک و هویت بصری آلبوم «دال» و همین‌طور انتخاب نام «گذر اردیبهشت» هم منطبق بر همین جریان فکری بوده است.»

    او همچنین گفت: «میکس و مسترینگ این آلبوم نیز با رویکردی خاص و به‌صورت آنالوگ و روی ریل انجام شده که موجب صدای گرم‌تر و آرام‌تر می‌شود که امیدواریم مورد پسند مخاطبان جدی موسیقی قرار گیرد.»

    در ادامه می توانید ضمن شنیدن دموی قطعات آلبوم «گذر اردیبهشت»، در صورت تمایل اقدام به پیش خرید این اثر کنید.

    +دموی قطعات «گذر اردیبهشت» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل این اثر را آنلاین خرید کنید!

    https://musiceiranian.ir/?p=107428
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *