×
×

توضیح مرادخانی درباره‌ استعفای فخرالدینی و رهبری:

  • کد نوشته: 107203
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع حقوق و شورایی شدن ارکستر این‌قدر حاد نیست که حاشیه‌ساز باشد، ممکن است مسائل دیگری در میان باشد و چون قابل‌طرح نیست، این موضوعات پررنگ شده باشند. علی مرادخانی ضمن تأکید بر حل مشکل پیش‌آمده میان رهبران و شورای اجرایی ارکسترها افزود: ما فکر کردیم تشکیل […]

    توضیح مرادخانی درباره‌ استعفای فخرالدینی و رهبری:
  • ۱۳-۱۲-۲-۱۴۴۵۴۴۱۱معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع حقوق و شورایی شدن ارکستر این‌قدر حاد نیست که حاشیه‌ساز باشد، ممکن است مسائل دیگری در میان باشد و چون قابل‌طرح نیست، این موضوعات پررنگ شده باشند.

    علی مرادخانی ضمن تأکید بر حل مشکل پیش‌آمده میان رهبران و شورای اجرایی ارکسترها افزود: ما فکر کردیم تشکیل شورای اجرایی ارکسترها موجب عقل جمعی می‌شود چراکه در تصمیم‌های فردی هر کس نظری دارد و به‌اتفاق نظر رسیدن دشوار است. البته برخی مسائل داخل سیستمی است و لزوماً رسانه‌ای نمی‌شود که بتوان درباره آن صحبت کرد.

    وی ادامه داد: ما از افراد خواستیم که مشکلات را در مذاکره با یکدیگر حل کنند و ازآنجایی‌که همواره میانشان بحث‌های داغی وجود داشته این مذاکره منجر به برخی کدورت‌ها شده است. گاهی باید اجازه دهیم تا با گذشت زمان از کدورت‌ها کاسته و مشکلات تا حدودی حل شود، بعد ببینیم نتیجه چه خواهد بود.

    مرادخانی درباره انتقادات مطرح‌شده به بنیاد رودکی گفت: بی‌صلاحیت بودن شورای اجرایی ارکستر نظر شخصی افراد است، باید دید آیا این شورا به لحاظ علمی مشکلی دارد یا خیر؟ ضمن این‌که بحث حقوق اعضای ارکستر هم در یک چهارچوب حل می‌شود. من سال‌ها درگیر این موضوع بوده‌ام و البته همه این مسائل به‌قدری حاد نیست که این اندازه حاشیه‌ساز باشد. ممکن است مسائل دیگری در میان باشد و چون قابل‌طرح نیست موضوع حقوق و شورا پررنگ شده باشد.

    وی که در جریان مصاحبه اخیر فرهاد فخرالدینی با خبرگزاری مهر قرارگرفته، تصریح کرد: من باید با آقای فخرالدینی صحبت کنم. البته صحبت کوتاهی داشتیم و امیدوارم با ادامه این صحبت‌ها مشکلات موجود حل شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=107203
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *