×
×

۲۷ اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران

  • کد نوشته: 106965
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «تال» به سرپرستی «فرج علیپور» نوازنده و آهنگساز پیشکسوت منطقه لرستان به مناسبت جشن روز «گُلوَنی» تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار می کند.
    +گروه «تال» برای سومین سال است که در جشن روز گُلوَنی برای هموطنان لر کنسرتی را اجرا می کنند

    ۲۷ اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران
  • koloniگروه موسیقی «تال» به سرپرستی «فرج علیپور» نوازنده و آهنگساز پیشکسوت منطقه لرستان به مناسبت جشن روز «گُلوَنی» تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار می کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تازه ترین کنسرت موسیقی گروه «تال» به سرپرستی فرج علیپور نوازنده و آهنگساز پیشکسوت منطقه لرستان دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به مناسبت جشن روز «گُلوَنی» در تالار وحدت تهران میزبان علاقه مندان موسیقی است.

    گروه «تال» برای سومین سال است که در جشن روز گُلوَنی برای هموطنان لر کنسرتی را اجرا می کنند.

    «گُلوَنی» یا روسری لری بخشی از لباس زنان لر است که به صورت سربند و یا روسری بر سر می‌کنند و قدمتی سه هزار ساله دارد که نمونه‌های آن در مفرغ‌های لرستان هم دیده شده است. ترانه «گُلوَنی» نیز یکی از مشهور ترین ترانه های لری است که فرج علیپور آن را خوانده و طی سال های اخیر به عنوان نماد گروه «تال» به علاقه مندان معرفی شده است.

    شایان ذکر است که در این کنسرت موسیقی که این بار با ترکیب سازبندی و نوازندگان جدیدی روی صحنه خواهد رفت، میلاد علیپور و فواد پیشوا تنظیم همه قطعات را بر عهده دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=106965
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *