×
×

برای جذب نوازنده در حوزه سازهای زهی

  • کد نوشته: 105880
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری و مدیریت هنری «آرش گوران» با آغاز فعالیت های موسیقایی خود در سال ۹۵، فراخوان جذب نوازندگان جدید از طریق آزمون ورودی را منتشر کرد.
    +یکی از اهداف این ارکستر کشف حقیقت مفهوم «آنسامبل» و رسیدن به کشف بیان و کیفیت صدادهندگی و میمیک صدا در جریان اجرای موسیقی در ادوار مختلف است

    برای جذب نوازنده در حوزه سازهای زهی
  • ارکستر فیلارمونیک تهران

    ارکستر فیلارمونیک تهران

    ارکستر فیلارمونیک تهران با آغاز فعالیت های موسیقایی خود در سال ۹۵، فراخوان جذب نوازندگان جدید از طریق آزمون ورودی را منتشر کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری و مدیریت هنری «آرش گوران» که طی سال های گذشته از جمله ارکسترهای فعال بخش خصوصی بوده در روزهای اخیر اقدام به جذب نوازنده از طریق آزمون ورودی کرده است.

    براى تزریق نوازندگان نسل جدید به صحنه موسیقى، فراخوانى براى برگزارى آزمون ورودى تمامى سازهاى زهى از جمله ویولن، ویولا، ویولنسل و کنترباس منتشر شده که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته این آزمون در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود. علاقه مندان می بایست در این آزمون قطعاتی از چهار دوره باروک، کلاسیک، رمانتیک و معاصر را ارائه دهند.

    ارکستر فیلارمونیک تهران که هم اکنون مشغول تولید تازه ترین آلبوم موسیقایی خود است، کورس هاى محدودى مربوط به فرم و زیبایى شناسى موسیقى با هدایت آرش گوران رهبر و مدیر هنرى ارکستر فیلارمونیک تهران برگزار خواهد کرد که علاقمندان تا پانزدهم اردیبهشت برای ثبت نام مهلت دارند.

    به گفته گوران، یکی از اهداف این ارکستر کشف حقیقت مفهوم «آنسامبل» و رسیدن به کشف بیان و کیفیت صدادهندگی و میمیک صدا در جریان اجرای موسیقی در ادوار مختلف است. ضمن اینکه تمرکز و تمرین‌های فشرده روی «موزیکالیته»، «سوناریته» و استایل آهنگساز و تفسیر جدید و تولد دوباره این آثار از مهم‌ترین اهداف ارکستر به شمار می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=105880
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *