×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت

  • کد نوشته: 105511
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، اول و دوم اردیبهشت ماه به همت شرکت «ایران گام» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به دیدار دوستدارانش رفت.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «محمد علیازده» را دنبال کنید

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت
  • کنسرت محمد علیزاده

    کنسرت محمد علیزاده

    «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، اول و دوم اردیبهشت ماه به همت شرکت «ایران گام» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به دیدار دوستدارانش رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علیزاده در این کنسرت قطعاتی همچون «هواتو کردم»، «احساس»، «زخم»، «کجا میری»، «فکرشم نکن»، «بی حوصله»، «خیلی خوشحالم»، «قحطی گل»، «همینه که هست»، «شهر باران»، «برگرد» و «جزتو» را در کنار ریمیکیس از قطعات پرمخاطب خود اجرا کرد.

    شایان ذکر است که در این کنسرت «عظیم روحانی» در ارکستر حضور نداشت و اعلام شد «علی شهبازی» به عنوان سرپرست جدید ارکستر محمد علیزاده انتخاب شده است، سعید عباسی، ایمان ذاکری، محمد شعبانی، علی پورنگهبان، اشکان موسوی، بهمن میرزا زاده، اشکان صدیق آذر به رهبری امیرحسین اویسی نوازندگان ارکستر را در این اجرا تشکیل می دادند.

    از نکات جالب توجه کنسرت علیزاده، دکور نصب شده در صحنه بود که شامل دیوارهایی با عکس‌های زیبا از پدران کشورمان و از جمله خود پدر «محمد علیزاده» بود.

    در ادامه عکسهای این اجرا را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=105511
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *