×
×

ویژه بانوان به خوانندگی و سرپرستی «آرزو ضیایی»

  • کد نوشته: 105260
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت گروه «دختران دریا» ویژه بانوان به خوانندگی و سرپرستی «آرزو ضیایی» و به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای مهربانی»، چهارم خرداد ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
    +پوستر و جزئیات کامل این کنسرت

    ویژه بانوان به خوانندگی و سرپرستی «آرزو ضیایی»
  • دختران دریا

    دختران دریا

    کنسرت گروه «دختران دریا» ویژه بانوان به خوانندگی و سرپرستی «آرزو ضیایی» و به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای مهربانی»، چهارم خرداد ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه «دختران دریا» که در پاییز ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است، در خرداد ۹۵ برای اولین بار به طور رسمی به روی صحنه خواهد رفت. آرزو ضیایی درباره انتخاب نام «دختران دریا» برای گروه خود گفت: «دریا یکی از عناصر طبیعت است که من شخصا خیلی دوستش دارم با امید به اینکه بتوانیم در این صحنه به زلالی و صمیمیت دریا باشیم. در ضمن قطعه ای نیز به نام «دختران دریا» در این کنسرت اجرا خواهد شد که مختص این گروه ساخته شده که ترانه آن گویای اندیشه و ساختار این گروه است».

    وی افزود: «قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد قطعات پاپ و فولکلور خاطره انگیز با تنظیمی متفاوت در قالب پاپ- راک و کلاسیک خواهد بود و همچنین قطعاتی هم برای این گروه توسط مسعود زارع فر (آهنگساز، تنظیم کننده و ترانه سرای این ارکستر) ساخته و نوشته شده است که برای اولین بار در کنسرت اجرا خواهد شد.»

    شایان ذکر است که آرزو ضیایی (خواننده و سرپرست گروه)، مسعود زارع فرد (آهنگساز و تنظیم کننده)، فریماه عباسی (پیانو)، لیدا باقری (فلوت)، ویدا ملاحسنی (ویلنسل)، سحر رحیمی (گیتار)، ریما حسن زاده (گیتار باس)، ندا بهزاد (درامز)، مژگان ابوالفتحی (پرکاشن)، مریم طالبی و آتنا کریمی (همخوان) اعضای این ارکستر را تشکیل می دهند.

    علاقمندان به تهیه بلیت این اجرا می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com و یا از طریق شماره تلفن های ۲۲۶۵۵۴۵۹ و ۲۲۶۵۵۴۵۷ اقدام به خرید نمایند.

    photo_2016-04-18_15-18-37

    https://musiceiranian.ir/?p=105260
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *