×
×

اواخر فروردین‌ماه ۱۳۹۵

  • کد نوشته: 104263
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • احمد پژمان که آهنگساز و از پیشکسوتان عرصه‌ی موسیقی فیلم است، این روزها علاوه بر کار روی آلبوم جدیدش، قصد برگزاری کارگاه‌های آموزش آهنگسازی را نیز دارد. پژمان به‌تازگی اثری را با گروه کُر و ارکستر مسکو ضبط کرده و همچنین قرار است، آلبومی را با عنوان «کنگان» که تنها اثر او در ژانر موسیقی […]

    اواخر فروردین‌ماه ۱۳۹۵
  • احمد پژمان

    احمد پژمان

    احمد پژمان که آهنگساز و از پیشکسوتان عرصه‌ی موسیقی فیلم است، این روزها علاوه بر کار روی آلبوم جدیدش، قصد برگزاری کارگاه‌های آموزش آهنگسازی را نیز دارد.

    پژمان به‌تازگی اثری را با گروه کُر و ارکستر مسکو ضبط کرده و همچنین قرار است، آلبومی را با عنوان «کنگان» که تنها اثر او در ژانر موسیقی «نیو ایج» است، منتشر کند.

    این هنرمند اواخر فروردین‌ماه ۱۳۹۵ قصد برگزاری یک کارگاره آموزشی آهنگسازی را نیز دارد.

    احمد پژمان از نوازندگان قدیمی ارکستر سمفونیک تهران در دوره‌ی حشمت سنجری است. او در سال ۱۳۴۳ بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی در دانش‌سرای عالی با دریافت بورسیه راهی اتریش شد و در آکادمی موسیقی وین نزد اساتیدی مانند توماس کریستین داوید، آلفرد اوهل، هانس یلینک به تحصیل آهنگسازی پرداخت. پژمان بعد از پایان تحصیلات به ایران بازگشت و به‌عنوان آهنگساز تالار رودکی و استاد موسیقی دانشگاه تهران به کار مشغول شد.

    وی تاکنون برای موسیقی فیلم‌های «بوی کافور، عطر یاس» و «باران» برنده‌ی سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

    موسیقی فیلم‌های «شازده احتجاب»، «روسری آبی» و «یک بوس کوچولو» نیز اثر احمد پژمان است.

    https://musiceiranian.ir/?p=104263
       
    برچسب ها احمد پژمان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *