×
×

اردیبهشت ماه سال جاری و به سرپرستی «محسن شریفیان»

  • کد نوشته: 104195
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی «محسن شریفیان» و خوانندگی «آکا صفوی»، اردیبهشت ماه امسال در تالار وحدت تهران تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند.

    +گروه «لیان» همزمان با فرا رسیدن سال جدید در پارک مرکزى توکیو کنسرت خود را برگزار کرد

    اردیبهشت ماه سال جاری و به سرپرستی «محسن شریفیان»
  • گروه موسیقی لیان

    گروه موسیقی لیان

    گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی «محسن شریفیان» و خوانندگی «آکا صفوی»، اردیبهشت ماه امسال در تالار وحدت تهران تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان، طی تاریخ ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه امسال (ساعت ۲۱:۱۵ با بلیت هایی به بهای ۳۵ هزار تومان، ۴۵ هزار تومان، ۵۵ هزار تومان، ۶۵ هزار تومان، ۷۵ هزار تومان، ۸۵ هزار تومان و ۹۰ هزار تومان)، تازه ترین کنسرت موسیقایی خود را به خوانندگی «آکا صفوی» در تالار وحدت تهران اجرا می کند، در این کنسرت موسیقایی، گروه «لیان» بوشهر ضمن اجرای قطعات منتخب از آثار قبلی خود که برگرفته از موسیقی مناطق جنوبی کشور به ویژه منطقه بوشهر است، قطعات جدید دیگری را برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

    شایان ذکر است که گروه «لیان» بوشهر همزمان با فرا رسیدن سال جدید با حمایت اداره کل ایرانیان خارج از کشور و با همکارى اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى بوشهر در پارک مرکزى توکیو کنسرت خود را برگزار کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=104195
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *