×
×

گزینه اول ما، اداره ارکستر سمفونیک به صورت شورایی است/ هنوز هیچ چیز قطعی نیست

  • کد نوشته: 103931
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص امکان بازگشت علی رهبری به ارکستر سمفونیک تهران گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما گزینه اول ما، اداره ارکستر سمفونیک به صورت شورایی است. خبری مبنی بر بازگشت علی رهبری مدیر مستعفی ارکستر سمفونیک تهران به سمت قبلی اش منتشر شد که علی مرادخانی در […]

    گزینه اول ما، اداره ارکستر سمفونیک به صورت شورایی است/ هنوز هیچ چیز قطعی نیست
  • علی مرادخانی

    علی مرادخانی

    معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص امکان بازگشت علی رهبری به ارکستر سمفونیک تهران گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما گزینه اول ما، اداره ارکستر سمفونیک به صورت شورایی است.

    خبری مبنی بر بازگشت علی رهبری مدیر مستعفی ارکستر سمفونیک تهران به سمت قبلی اش منتشر شد که علی مرادخانی در گفت و گو با فارس دراین باره گفت: «موضوع آقای رهبری و ارکستر سمفونیک تهران همان گونه بود، هست و من هنوز استعفای ایشان را نپذیرفتم. در جلسه ای که با جناب وزیر برای دیدار سال نو داشتیم به این موضوع اشاره شد ولی اصولا باید مورد مطالعه قرار بگیرد؛ چرا که اجماع لازم در حوزه موسیقی و همکاری اهالی موسیقی بسیار مهم است»

    معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که با توجه به این شرایط، اعلام بنیاد رودکی درخصوص اداره شدن ارکستر سمفونیک به صورت شورایی قطعی نیست و ممکن است ارکستر مانند گذشته با مدیریت هنری اداره شود، نیز عنوان کرد: «هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما گزینه اول ما اداره ارکستر سمفونیک به صورت شورایی است»

    علی مرادخانی ادامه داد: «موضوع پذیرش یا عدم پذیرش استعفا را جناب وزیر مطرح نکردند و بیشتر خواستار بررسی موضوع و رفع سوتفاهامات بودند که البته آقای رهبری قول دادند که بیشتر به کار بپردازند تا حواشی کمتر شود و همچنین قول دادند از افرادی که به هر نحو مورد خطاب و بی مهری قرار گرفته اند، دلجویی و عذرخواهی کنند. به هر جهت این موضوع هنوز در دست بررسی است.»

    https://musiceiranian.ir/?p=103931
       
    برچسب ها علی مرادخانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *