×
×

پیمان حاجی زاده: سایتهای غیرمجاز بدون اجازه و هماهنگی قطعاتم را منتشر کرده بودند

  • کد نوشته: 102898
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • «پیمان حاجی زاده» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، که با آهنگ مازندرانی «ته مله سنگ تراشون» به شهرت رسید، خبر از انتشار تازه ترین آلبوم رسمی خود با همین عنوان در آینده‌ای نزدیک داد.
    +تمام فکر و ذهن خودم را معطوف به آلبوم جدیدم کرده ام

    پیمان حاجی زاده: سایتهای غیرمجاز بدون اجازه و هماهنگی قطعاتم را منتشر کرده بودند
  • te male sang terashooooon«پیمان حاجی زاده» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، که با آهنگ مازندرانی «ته مله سنگ تراشون» به شهرت رسید، خبر از انتشار تازه ترین آلبوم رسمی خود با همین عنوان  در آینده‌ای نزدیک داد.

    حاجی زاده در رابطه با البوم جدیدش گفت: «مدتی است تمام فکر و ذهن خودم را معطوف به کنسرت و آلبوم جدیدم کرده ام که عنوان آن «ته مله سنگ تراشون» است که در سبک پاپ و به زبان مازندرانی و با ارنج و تنظیم بسیار جدیدی تولید شده و شامل چند قطعه می باشد. ناگفته نماند برادرم پیام حاجی زاده در چندقطعه از این اثر با بنده همخوانی کرده است.»

    این خواننده در ارتباط با طولانی شدن روند تولید آلبوم جدیدش و همچنین عدم انتشار قطعه‌ای جدید طی ماه‌های گذشته و مشکلاتی که در اجرای صحنه ای برایش پیش امده بود، تشریح کرد: «مراحل تولید آلبوم «ته مله سنگ تراشون» مدت هاست به پایان رسیده و خوشبختانه با همکاری خوب دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانستم مجوز ترانه و ملودی های آلبوم را بگیرم. اما متاسفانه متوجه شدم به طورناخواسته و بدون اجازه من یکی ، دو قطعه از این آلبوم از سایت هایی چون «رادیو جوان» و برخی شبکه های غیر مجاز پخش شده، همان زمان من از مدیران این سایتها درخواست کردم قطعاتم از این سایتهای غیرمجاز برداشته شود و البته این اتفاق هم رخ داد. من هیچ وقت همکاری با سایت هایی چون «رادیو جوان» یا شبکه های غیر مجاز نداشته ام و بیشتر تمام قطعاتم از سایت شخصی خودم یا رسانه های رسمی منتشر شده است و این سایت بدون اجازه و هماهنگی قطعاتم را منتشر کرده است.»

    این خواننده در پایان افزود: «با همکاری خوب مسئولان دفتر موسیقی به امید خدا به زودی آلبوم من به گوش شنوندگان و مخاطبانم خواهد رسید و به امید خدا کنسرت مازندرانی خودم را هم به ثمر می رسانم. اگر همکاری این عزیزان و آگاهی دادن هایشان نبود چنین سایت ها و شبکه های غیرمجازی همچنان قطعات ما را بدون اجازه منتشر می کردند که این به ضرر موسیقی پاپ ایران است و هیچ خواننده ای از جمله من تمایلی به همکاری با انها را ندارد. همچنین از تمام هنرمندان عزیز تقاضا دارم همیشه و در هر حال حواسشان به سودجویانی که به ضرر هنر والای ایرانی گام بر می دارند باشد و آنها را در رسیدن به این هدف ناکام بگذارند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=102898
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *